کد خبر: ۷۴۰۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۴
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بارسلونا - منچستر یونایتد؛ دیدار دیدنی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دو تیم بارسلونا و منچستر یونایتد امشب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در حالی به مصاف هم می روند که منچستر یونایتد بخت اول قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است و بارسلونا عملاً بختی برای قهرمانی در لالیگا ندارد.

این دو تیم بارها در جام های اروپایی با هم بازی کرده اند و معمولاً بازی های آن ها بسیار زیبا بوده است.

معروف ترین غایب این بازی، «رونالدینیو» برزیلی است که به دلیل مصدومیت تا اواخر فصل از میادین دور خواهد بود. از سوی دیگر، «لیونل مسی» ستاره بارسلونا به آمادگی کامل بازگشته و در ترکیب این تیم قرار خواهد گرفت.

در سمت دیگر میدان، زوج مسی در خط حمله تیم ملی آرژانتین، یعنی «کارلوس ته وس» در ترکیب منچستر یونایتد قرار خواهد گرفت. او قرار است به همراه «کریستیانو رونالدو» ستاره این روزهای منچستر یونایتد، «وین رونی» و «رایان گیگز» مربع تهاجمی خطرناک یونایتد را تشکیل دهند. رونالدو و ته وس عقب تر بازی خواهند کرد تا گیگز نه به عنوان گوش چپ، که در پست مهاجم در کنار رونی قرار گیرد. 

کریستیانو رونالدو در این فصل فوق ستاره یونایتد بوده است. او بهترین گل زن رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم هست. بازی او در سمت راست خط میانی یونایتد، دردسرهای فراوانی را برای بارسلونا ایجاد خواهد کرد، به خصوص آن که روشن نیست در سمت چپ خط دفاعی بلوگرانا چه بازیکنی به میدان برود. «سیلوینیو» همواره مدافعی متوسط بوده و «اریک ابیدال» که عملکردی کمی بهتر از او داشته، اخیراً گفته است که ترجیح می دهد نیمکت نشین باشد تا شاید به دوران اوج خود بازگردد.

در سمت دیگر میدان، بارسلونا در غیاب رونالدینیو از ترکیب سه نفره «لیونل مسی»، «ساموئل اتوئو» و «بوژان کرکیچ» در خط حمله استفاده خواهد کرد. مسی که دومین گل زن برتر لیگ قهرمانان است از مصدومیت رها شده و در دو بازی اخیر بارسلونا در نیمه دوم راهی میدان شده است. مسی امید اصلی بارسلونا برای پیروزی بر یونایتد است، هر چند که بوژان 17 ساله هم این روزها فوق العاده بازی می کند. او جای مسی را در سمت راست خط حمله بارسلونا گرفته بود و توانست به بازیکن محبوب طرفداران بارسلونا تبدیل شود. بوژان در بازی های اخیر سابقه بازی کردن در پست مهاجم چپ را هم داشته و در آن جا هم نمایش خوبی ارائه داده است.

مشکل اصلی بارسلونا در گل زنی است. «ساموئل اتوئو» مهاجم نوک این تیم گفته که در مقابل منچستریونایتد از انگیزه فراوانی برخوردار خواهد بود، اما او در بازی مقابل اسپانیول موقعیت های زیادی را هدر داد. در مقابل منچستر یونایتد شاید موقعیت های به مراتب کمتری نصیب او شود و مهاجم کامرونی باید با دقت بیشتری به توپ ضربه بزند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشماس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
0
0
بجای این کارشناسی اراجف ساعت بازی را میدادی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین