کد خبر: ۷۴۰۴۳۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

قرداحی: وزیر حزب‌الله نیستم

وزیر اطلاع رسانی لبنان تأکید کرد که از اینکه برخی وزرا از او می‌خواهند استعفا بدهد بسیار ناراحت و ناخرسند است.
قرداحی: وزیر حزب‌الله نیستم
آفتاب‌‌نیوز :

جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان در مصاحبه با فرانس ۲۴ گفت که وی به نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان و بشاره الراعی، اسقف مسیحیان مارونی لبنان اعلام کرده که پستش را با چنگ و دندان نگرفته است.

وی گفت: باید یا با ابقا در این پست یا با استعفا راه حلی ایجاد شود و این موضوع در کابینه باید حل شود.

قرداحی گفت که وی از دو طرف از سوی مردم لبنان در فشار است اکثریت از او می‌خواهند استعفا ندهد و برخی نیز از او می‌خواهند برای حفظ منافع لبنان استعفا بدهد.

قرداحی گفت: اگر دلایلی وجود داشته باشد که نشان بدهد استعفای من به از سرگیری فوری روابط با کشورهای شورای همکاری خلیج (فارس) و توقف این حمله دیوانه وار و متمرکز بر دولت میقاتی منجر می‌شود فوراً استعفایم را به کابینه اعلام می‌کنم. من بسیار ناراحت و ناخرسند هستم که برخی از وزرا از من می‌خواهند استعفا بدهم در حالی که میدانند گناهکار نیستم و در اظهاراتم اشتباهی نکردم.

وی گفت: من عضو این دولت شدم از این حیث که دولتی است که اعضای آن در کنار هم هستند و از همگی آن‌ها سوال کردم که آیا من اشتباه می‌کنم آن‌ها گفتند نه از آن‌ها پرسیدم چرا از من دفاع نکردند؟ هر فردی موضع و محاسبات خود را دارد.

قرداحی تأکید کرد که وی آنگونه که برخی سیاستمداران می‌گویند وزیر یا مزدبگیر حزب الله نیست و آن‌ها به دلیل این اتهامات‌شان خوار و ذلیل می‌داند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین