کد خبر: ۷۴۰۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

آزار جنسی خبرنگار زن معروف ایتالیایی

گرتا بکالیا پس از یکی از دیدار‌های لیگ ایتالیا در برابر ورزشگاه امپولی و در پخش زنده مورد آزار قرار گرفت.
آزار جنسی خبرنگار زن معروف ایتالیایی
آفتاب‌‌نیوز :

گرتا بکالیا، خبرنگار ایتالیایی، در هفته مبارزه با خشونت علیه زنان در برابر ورزشگاه امپولی مورد آزار جنسی قرار گرفت.

آزار جنسی یکی از خبرنگاران زن در برابر دوربین تلویزیون موجی از خشم را در ایتالیا به راه انداخته است.

گرتا بکالیا پس از یکی از دیدار‌های لیگ ایتالیا در برابر ورزشگاه امپولی و در پخش زنده مورد آزار قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که مربیان، بازیکنان و داوران لیگ ایتالیا این هفته با خط سرخی روی صورت خود در زمین حاضر شدند تا توجه جهان را به مسئله خشونت علیه زنان جلب کنند.

این خبرنگار دوشنبه شب شکایتی را علیه این مرد به ثبت رساند که به لطف دوربین‌های تلویزیونی و مداربسته شناسایی شده است. بکالیا در گفتگو با آژانس خبری آنسا اظهار داشت: «متاسفانه می‌دانیم که زنان بار‌ها و بار‌ها چنین آزار‌هایی را تجربه می‌کنند که توسط هیچ دوربینی ثبت نمی‌شود. این اتفاق نباید رخ بدهد.»

در تصاویر پخش شده از دوربین‌های تلویزیونی تصویر این مرد و حرکاتی که انجام داده به خوبی ثبت شده و بکالیی پس از چند لحظه شوک و ناباوری می‌گوید: «تو نمی‌توانی چنین کاری را انجام دهی.»

این در حالی است که شبکه خبری که بکالیا برای آن‌ها کار می‌کند اعلام کرده که این تنها اتفاق نبوده و لحظاتی بعد مردان دیگری نیز آزار‌هایی به این خبرنگار رسانده‌اند.

یکی از شبکه‌های رادیویی موفق شده با این مرد تماس بگیرد و او در گفتگو با آن‌ها مدعی شده که اشتباه کرده، متاسف است و هدفش صرفا شوخی بوده و قصد توهینی نداشته، چون از شکست ۱-۲ تیمش ناراحت بوده است.

بکالیا در واکنش به این اظهارات گفت: «این که او چنین آزار بدی را صرفا در حد یک شوخی می‌داند یعنی درک نمی‌کند که چه اتفاقی رخ داده است. این اظهارنظری باورنکردنی است و همه چیز را حتی از قبل بدتر می‌کند.»

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین