کد خبر: ۷۴۰۵۶
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۵۸
مجید انصاری خطاب رئیس جمهور:

خودشکن آیینه شکستن خطاست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس جمهور به جای پذیرش خطاها و تصحیح اشتباهات، آیینه را می‌شکنند؛ تغییر آقای دانش جعفری انعکاس این امر است.

مجید انصاری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی آفتاب، با اشاره به سخنان روز سه‌شنبه داود دانش جعفری خاطرنشان کرد:‌ «از آغاز کار دولت نهم اقتصاددانان دلسوز کشور در قالب نامه‌های رسمی مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها هشدار جدی دادند که افزایش تورم  جدی است. حتی در این چند سال در فصل بودجه، ‌هشدار دادیم که این سیاست‌ها به تورم لجام گسیخته، گرانی فزاینده و رکود تولید دامن خواهدزد».

وی در ادامه یادآور شد: «هشدارهای دلسوزانه ما حمل بر دشمنی و کارشکنی شد و به جای توجه به این دیدگاه‌ها در سخنرانی‌های عمومی مجموعه‌ اصلاح طلبان را متهم به کارشکنی کردند».

وی افزود: «حال این سخنان از زبان وزیر اقتصاد و با صراحت بیشتر بیان می‌شود که نشان دهنده خطای دولت است. چرا که افرادی مثل دانش جعفری و خوش‌چهره که از حامیان انتخاباتی احمدی‌نژاد بوده‌اند امروز به سیاست‌های دولت انتقاد دارند».

وی در ادامه افزود:‌ «دولت به جای پذیرش مسئولیت خطاها و تصحیح اشتباهات آیینه را می‌شکند؛ آینه گر قد تو بنمود راست، خودشکن آیینه شکستن خطاست».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: «تنها جرم آقای دانش جعفری مقاومت در برابر دستورات غیرقانونی و غیرکارشناسی دولت بود».

انصاری درباره استعفای پورمحمدی نیز گفت: «در مورد آقای پورمحمدی باید بگویم چون ایشان به روند انتخابات اعتراض داشتند با این برخورد مواجه شدند. این عمل باعث می‌شود دیگر وزیران نتوانند نظرات کارشناسی بدهند و بدون چون و چرا قوانین را اجرا کنند، که در نهایت دود این اقدامات عجولانه به چشم مردم می‌رود».

انصاری در پاسخ به این سوال که طی دو سال و نیم همواره دولت مشکلات را ناشی از کارشکنی‌های جناح رقیب دانسته و با همه قوا سعی داشته این فکر را القا کند، گفت:‌ «وقتی رئیس جمهور سخن از کارشکنی به میان می‌آورد باید بگویم، کارشکن باید ابزار در اختیار داشته باشد حال اینکه جناح ما از مدیران متوسط و پایین دولت هم نیستند و هیچ ابزاری در در دست ما نیست اما اگر صرفا انتقاد کردن از عملکرد دولت کارشکنی است ما این کار را کرده‌ایم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۵
0
0
شمارو به خدا قسم ميدم ! كمي به عقب برگردين و : سخنان آقاي بني صدر؛ كه در قالب گزارش عملكرد رييس جمهور ! به مردم به طور روزانه در اجتماعات مردمي يا در روزنامه انقلاب اسلامي ابراز ميشد ! را ببينيد ! متاسفانه شباهتهاي فراواني را مشاهده خواهيد كرد!!!
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۶
0
0
اي كاش به جاي بد و مقصر جلوه دادن بقيه....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین