کد خبر: ۷۴۰۶۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

تکذیب برکناری وزیر راه

روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی درباره خبر تغییر احتمالی رستم قاسمی از این وزارتخانه واکنش نشان داد.
تکذیب برکناری وزیر راه
آفتاب‌‌نیوز :

در توضیحات ارسالی روابط عمومی وزارت و راه و شهرسازی آمده است: بدین وسیله پیرو انتشار مطلبی ... با عنوان " اولین تغییر در کابینه رئیسی/ رستم قاسمی رفتنی شد؟" ... توضیحات زیر برای انتشار ارسال می‌شود.

وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر با مدیریت مهندس رستم قاسمی با توان مضاعف برای ارائه خدمت به ملت شریف ایران درحوزه مسکن و حمل ونقل همچنان فعال است و انتشار این گونه اخبار کذب انگیزه کارکنان و مدیران این وزارتخانه را برای تحقق ساخت چهار میلیون و دیگر اقدامات کلان در این حوزه نمی‌کاهد.

به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی و مخاطبان گرامی می‌رساند عملکرد سه ماهه اخیر وزارت راه و شهرسازی در تمام زیر بخش‌ها به طور کامل در پایگاه خبری این وزارتخانه منتشر شده است که گویای آغاز فعالیت و شروع جهشی در ارائه خدمات این وزارتخانه خواهد بود.

استناد یک خبرگزاری رسمی به یک کانال تلگرامی برای انتشار خبر با تیتر نادرست" اولین تغییر در کابینه رئیسی" به دور از حرفه گرایی است و امید می‌رود به جای انتشار این گونه موارد موهوم به ترمیم سرمایه‌های اجتماعی از دست رفته و کسب اعتماد عمومی همت گمارده شود.

به اطلاع مخاطبان و شهروندان گرامی می‌رساند پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی مرجع انتشار اخبار مستند و رسمی این وزارتخانه است و اطلاعات این وزارتخانه در مورد جزئیات اقدامات و فعالیت‌ها از طریق این پایگاه روزانه منتشر می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین