کد خبر: ۷۴۰۶۶۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

روایت سرلشکر موسوی از پیشرفت‌های ارتش

فرمانده کل ارتش در بازدید از پروژه های عمرانی نیروی زمینی ارتش در کرمان گفت: لبخند رضایت کارکنان خدوم ارتش، تضمین کننده دنیا و آخرت فرماندهان و سایر دست اندرکاران پروژه های عمرانی است.
روایت سرلشکر موسوی از پیشرفت‌های ارتش
آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در حاشیه بازدید از پروژه های منازل سازمانی و چند پروژه عمرانی کرمان با اشاره به مشکلات متعدد تامین مسکن در وضعیت کنونی جامعه گفت: حرکت بزرگی که در ارتش صورت گرفته است، یک حرکت جهادی و کم سابقه است که می تواند یکی از اصلی ترین دغدغه های کارکنان که تامین مسکن است را حل کند.

وی ادامه داد: لبخند رضایت کارکنان خدوم ارتش، تضمین کننده دنیا و آخرت فرماندهان و دست اندرکاران این پروژه‌ها است.

فرمانده کل ارتش، استفاده از جوانان و مهندسان ایرانی را از دیگر ویژگی های پروژه های در حال ساخت ارتش دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از مهندسان داخلی علاوه بر اشتغال زایی برای جوانان، حرکتی است در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری که در گام دوم انقلاب اسلامی بر استفاده از جوانان و متخصصان در فعالیت‌های بزرگ و مهم تاکید داشتند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ما در ارتش از همرزمان بی نظیری برخوردار هستیم، تاکید کرد: نیروی انسانی یکی از ظرفیت های بسیار مهم در ارتش است، با تمام مشکلاتی که وجود دارد اما ما از همکاران بی نظیری برخوردار هستیم.

موسوی ادامه داد: در حوزه تجهیزات به قابلیت و پیشرفت های مهمی دست یافته‌ایم، اگر چه نمی توان همه کارهای انجام شده را به همگان نشان داد ولی در حوزه هوانیروز، پهپاد و... پیشرفت های قابل ملاحظه ای را داشته ایم که نشان دهنده آن است که مفهوم کامل مدیریت جهادی در حال حاضر در ارتش در حال اجرا است.

امیر سرلشکر موسوی همچنین با حضور برسر مزار شهید سپهپد حاج قاسم سلیمانی به نیابت از همه همرزمان ارتش به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین