کد خبر: ۷۴۰۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

عکس| ماجرای خودروهای لوکس قطری در بوشهر چیست؟

در پی مشاهده تعدادی خودروی لاکچری با پلاک کشور قطر در شهر بوشهر نگرانی هایی مبنی بر احتمال ورود اتباع خارجی جهت شکار در کشور به وجود آمده است که شاید این افراد از کشور قطر جهت شکار گونه‌های جانوری وارد شده‌اند.
عکس| ماجرای خودروهای لوکس قطری در بوشهر چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: پس از اطلاع از ورود خودروها پیگیری لازم در این خصوص از طریق دستگاه های متولی انجام گرفته و فعلا ادوات شکار و صید نزد این افراد مشاهده نشده و با توجه به اینکه هیچگونه پروانه شکار و صیدی برای اتباع خارجی در استان بوشهر صادر نشده است هرگونه شکار و صید گونه ها ممنوع و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی ضمن جلوگیری از شکار و صید و ورود به زیستگاه ها و مناطق حفاظت شده استان، پیگیری قضایی به عمل خواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست استان بوشهر، فرهاد قلی نژاد در تکمیل این خبر گفت: هرچندکه تا این لحظه هیچ مراجعه یا ارتباطی با این اداره کل از سوی شهروندان قطری برقرار نشده است. همچنین از مراجع ذیصلاح پیگیری کردیم. اکنون شماره گذاری متوقف و قصد شکار برای این افراد نامشخص است.همیشه ورود اتباع کشورهای حاشیه خلیج فارس به کشور به قصد شکار نمی باشد و قطعا هرگونه شکار و صید گونه های جانوری و ورود به زیستگاه ها بدون مجوز ممنوع است.

ماجرای خودروهای لوکس قطری در بوشهر چیست؟

گفتنی است که تردد ۱۵ خودرو لاکچری و شاسی بلند با شماره پلاک قطر مقابل پلیس راهور بوشهر جهت مجوز تردد خبرساز شد.

برخی از کابران شبکه‌های اجتماعی علت حضور این خودرو‌ها در بوشهر را برای شکار قلمداد کردند و اعتقاد داشتند که این خودرو‌ها مربوط به ثروتمندان قطری است که با تجهیزات کامل برای شکار پرندگان کمیاب به بوشهر آمده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین