کد خبر: ۷۴۰۹۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸
برخی مدیران زندگی تجملی برای خود فراهم کردند

امام جمعه اهواز: یک مسئول خانه‌ای ۱۰ هزار متری دارد!

امام جمعه اهواز با انتقاد از مدیرانی که سوار بر ماشین‌های کذایی می‌شوند و در کاخ‌های آنچنانی زندگی می‌کنند، گفت: در همین اهواز مسؤولی می‌شناسیم که خانه‌ای ۱۰ هزار متری دارد خودش بهتر است این خانه را تخلیه کند قبل از اینکه مجبور شویم به این موضوع ورود کنیم.
امام جمعه اهواز: یک مسئول خانه‌ای ۱۰ هزار متری دارد!
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز، اظهار کرد: برخی مدیران زندگی تجملی برای خود فراهم کردند در حالیکه در شهر و محله آن‌ها کسانی هستند که شب گرسنه خوابیده‌اند و در برخی شرکت‌ها کارگران ما به خاطر مشکلات معیشتی، نداشتن امنیت شغلی و تبدیل وضعیت دست به اعتراض می‌زنند.

وی با انتقاد از مدیرانی که سوار بر ماشین‌های کذایی می‌شوند و در کاخ‌های آنچنانی زندگی می‌کنند، افزود: در همین اهواز مسؤولی می‌شناسیم که خانه‌ای ۱۰ هزار متری دارد خودش بهتر است این خانه را تخلیه کند قبل از اینکه مجبور شویم به این موضوع ورود کنیم.

موسوی‌فرد تصریح کرد: البته فراموش نکنیم که تازه سه ماه است یک دولت انقلابی روی کار آمده است شک نکنید آقای رئیسی دست افراد متخلف را کوتاه می‌کند و این خواسته مردم است که در اسرع وقت این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: روحیه قارونی ثروت اندوزی برخی سبب می‌شود گاهی حیوانات آن‌ها دارای زندگی مرفهی باشد در حالیکه برخی آدم‌ها در بستر بیماری ناله می‌زنند، چون توانایی تامین داروی خود را ندارند. یک شخصی که پزشک بوده و مثل زالو خون مردم را طی سال می‌مکیده تا سالی ۱۲ هزار دلار برای دختر و زنش در فرنگ جهت عیاشی بفرستد.

وی در ادامه با پر اهمیت خواندن عدالت اجتماعی اظهار کرد: زمانی میشود انتظار داشت عدالت اجتماعی در ایران تحقق پیدا کند که حاضر به سرمایه گذاری‌های علمی و تبیینی قوی برای گفتمان سازی باشیم چرا که لازمه اجرای عدالت سه اصل گفتمان سازی، جریان سازی و فرهنگ سازی است.

امام جمعه اهواز در پایان با اشاره به معضل خشکسالی و کم آبی در کشور گفت: مشکل ما تنها نبود آب نیست با وجود سد‌های متعددی که در استان وجود دارد وقتی در یکسال آبی بارندگی اتفاق می‌افتد اگر مدیریت صحیحی باشد در شبکه آبرسانی بی شک مشکلی نخواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
مهاجرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
3
سالی 12 هزار دلار آمریکا! میشه ماهی 1000 دلار یعنی 30 میلیون تومن.
یاد شهید دستغیب گرامی باد که فرمودند: صدام ملعون گفته موشک 6 متری پرتاب میکنیم. احمق اطلاع نداره ما کوچه هامون 6 متر نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
3
ریاست محترم ائمه جمعه (رییسشون) گفتن که ورود مصداقی به فساد در نماز جمعه جایز نیست! الان ایشون ورود مصداقی کرده. بهتر بود میگفت : خوب نیست مسئولی پیدا بشه که یخورده خونه اش بزرگ باشه!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین