کد خبر: ۷۴۰۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

رتبه‌بندی معلمان اجرایی می‌شود؟

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال اجرایی شدن لایحه رتبه بندی معلمان با همفکری دولت هستیم.
رتبه‌بندی معلمان اجرایی می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

«سید شمس‌الدین حسینی» در آئین تجلیل از فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ رامسر که با حضور سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد، گفت: بازنشستگان پیشکسوتان عرصه آموزش و پرورش هستند.

وی افزود: بازنشستگی در عرصه اداری و زندگی اجتماعی و شغلی یک نوع عاقبت بخیری است.بی تردید هر کدام شما فرزندان بیشماری دارید، و همه دانش‌آموزانی که تربیت کردید، فرزندان شما هستند که با تأثیری که در جامعه می‌گذارند، ثواب کار مثبت آنها برای شما نیز نوشته می‌شود.

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی در رابطه با حل مشکل معیشت بازنشستگان تصریح کرد: تورم خوراکی در کشور ما ۷۲ درصد و کمرشکن است. از همین رو دو اقدام در مجلس در دست اقدام است که امیدواریم اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بخورد.

حسینی ادامه داد: طبق قانون اساسی مجلس هر چیزی را نمی‌تواند تصویب کند. بودجه در قالب لایحه باید مطرح شود همچنین طرح افزایش حقوق توسط نمایندگان مجلس قابلیت اجرایی ندارد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: سال گذشته همسان سازی حقوق بازنشستگان ۹۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شد و دولت در لایحه ۱۳۰ هزار میلیارد تومان را پیشنهاد کرد که تصویب نشد و کلیات آن رد شد.

وی در رابطه با رتبه بندی حقوق معلمان، اظهار کرد: لایحه‌ای توسط دولت ارائه شد که در کمیسیون آموزش آن لایحه را تغییر دادند تا پشتیبانی بیشتری شود. در فرایند رسیدگی این لایحه دولت بصورت ضمنی اعتراض کرد که اگر تصویب شود بار مالی آن تامین نمی‌شود.

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در کمیسیون به دنبال آن هستیم تا این لایحه با همفکری دولت به گونه ای تامین شود که به اندازه بار مالی حرکت کند و به زودی به تصویب برسد تا قابلیت اجرایی هم داشته باشد.

شایان ذکر است در پایان جلسه از ۸۳ بازنشسته فرهنگی سال ۱۴۰۰_۱۳۹۹ رامسر تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین