کد خبر: ۷۴۰۹۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

کلاهبرداری از طریق تشویق به واکسن زدن!

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: این دانشگاه هیچگونه طرحی برای اعطای جایزه به دریافت کنندگان واکسن و یا مراجعان به مراکز غربالگری کرونا ندارد.
کلاهبرداری از طریق تشویق به واکسن زدن!
آفتاب‌‌نیوز :

در اطلاعیه شماره 30 ستاد بحران کرونای دانشگاه علوم ‌پزشکی زاهدان آمده است: در روز گذشته فرد یا افراد کلاهبردار با تعدادی از هم استانی ها تماس حاصل کرده و با معرفی خود به عنوان یکی از کارشناسان و یا مدیران دانشگاه های علوم پزشکی استان به آنان اعلام کرده اند که به دلیل دریافت واکسن کرونا و یا حضور در برنامه غربالگری کرونا مشمول دریافت جایزه نقدی و یا غیر نقدی شده اند.

با توجه به سابقه فعالیت این قبیل افراد کلاهبردار که با نام و عنوان های مختلف و جعلی با افراد عادی تماس و با شگردهای فریبکارانه و وعده های وسوسه برانگیز اقدام به اخاذی می کنند، بر لزوم هوشیار بودن هموطنان عزیز در برخورد با این افراد تاکید می شود.

بر این اساس از هموطنان درخواست می شود: تا در صورت تماس این قبیل افراد به درخواست های آنان اعتنا ننموده و با وسوسه این افراد به هیچ عنوان در پای عابر بانک و یا درگاه های پرداخت اینترنتی حاضر نشوند و به هیچ وجه نیز نسبت به پرداخت پول و یا ارائه اطلاعات بانکی و شماره و رمز حساب های خود اقدام نکنند.

همچنین درخواست می شود: تا در اولین فرصت شماره ای که افراد کلاهبردار از طریق آن شماره تماس گرفته اند را به پلیس فتای استان اعلام کنند و یا با شماره تلفن های 110 و یا شماره 33295772 (مدیریت حراست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان – در ساعت اداری ) اعلام کنند.

هموطنان در صورت نیاز به تماس مجموعه بهداشت و درمان با شهروندان و خانواده های عزیز، این تماس ها از طریق سرشماره 4030 و یا با شماره های تلفن ثابت مراکز جامع خدمات سلامت شهری و روستائی استان با پیش شماره 054 انجام می شود.

همچنین به عرض می رساند که دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هیچگونه طرحی برای اعطای جایزه به دریافت کنندگان واکسن و یا مراجعان به مراکز غربالگری کرونا نداشته و ندارد و به هیچ وجه نیز درخواست واریز وجه و یا درخواست دریافت اطلاعات بانکی هم از طریق نظام بهداشت و درمان صورت نمی گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین