کد خبر: ۷۴۰۹۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
بازگشت آلودگی به شهر‌های بزرگ.

سامانه بارشی جدید در راه است

کارشناس سازمان هواشناسی از برقراری جوی آرام در اکثر نقاط کشور در سومین هفته آذرماه خبر داد و گفت: سکون و پایداری جو موجب بازگشت آلودگی هوا در شهر‌های صنعتی می‌شود.
سامانه بارشی جدید در راه است
آفتاب‌‌نیوز :

امین حسین نقشینه افزود: امروز در استان خراسان رضوی بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود و در برخی مناطق هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان، رگبار باران پیش‌بینی می‌شود. در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار را شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: امروز در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت مثل اصفهان، اراک، تهران و کرج غلظت آلاینده‌های جوی را شاهد خواهیم بود.

براساس گزارش وزارت راه وشهرسازی؛ کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا در کردستان، کرمانشاه و جنوب آذربایجان غربی احتمال بارش وجود دارد.

به گفته نقشینه، روز دوشنبه در شمال استان ایلام، دامنه‌های جنوبی البرز از جمله تهران، زنجان، قزوین البرز و نقاطی از آذربایجان شرقی و غربی، انتظار افزایش ابر و بارش موقت خواهیم داشت. در این مدت بارش‌ها روی ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نوار شرقی وزش باد خواهیم داشت و در باقی کشور جوی آرام را انتظار داریم.  این شرایط ادامه دارد تا اینکه سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کشور می‌شود.

نقشینه ادامه داد: آسمان تهران امروز صاف به تدریج همراه با غبار محلی خواهد بود. دمای هوای تهران امروز ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود که فردا یک درجه گرمتر می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین