کد خبر: ۷۴۰۹۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

فروش دلار قفل شد

بازار ارز در حال نوسان افزایشی است اما هنوز به قیمت ثابت نرسیده به همین علت نیز صرافی‌های مجاز باجه‌های فروش خود را بسته‌اند و می‌گویند امروز معامله‌ای نمی‌کنند. این در حالی است که در بازار غیررسمی دلالان دلار را در کانال ۳۰ هزار تومان می‌فروشند.
فروش دلار قفل شد
آفتاب‌‌نیوز :

مذاکرات برجامی روز گذشته به پایان رسید، اولین واکنش‌های صبح امروز بازار ارز از میل به افزایش قیمت در این بازار خبر می‌دهد. صرافی ملی نیز قیمت دلار را با افزایش ۴۰۰ تومانی اعلام کرد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۷۷۳۳ تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز ۲۷۱۸۴ تومان تعیین شد. اما در بازار آزاد نرخ‌های بیشتری اعلام می‌شود.

در شرایط فعلی بازار ارز در حال نوسان برای پیدا کردن نقطه ثابتی است، احتمالا به همین علت هم هست که صرافی‌های مجاز در چند ساعت اخیر خریدوفروش نمی‌کنند. بیشتر آنها می‌گویند که امروز معامله‌ای انجام نمی‌شود، برخی دیگر هم عنوان می‌کنند که دلاری برای فروش ندارند.

صرافی‌ها اما نرخ فروش را ۲۸ هزار تومان اعلام می‌کنند، آنها می‌گویند که قیمت دلار دولتی با ارائه پاسپورت و بلیت ۲۸ هزار تومان است.

اما وضعیت خریدوفروش در بازار آزاد متفاوت‌تر است.

دلالان بازار ارز می‌گویند در حال حاضر قیمت فروش دلار آزاد ۳۰ هزار تومان است. یکی از دلالان می‌گوید: «برای خرید دلار باید چند ساعت صبر کنید که قیمت ثابت شود.» بنابراین این فعالان بازار ارز نیز منتظر نقطه ثبات قیمت دلار هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین