کد خبر: ۷۴۱۰۰۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

سفر به کدام شهر‌ها همچنان ممنوع است؟

جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه اجرای محدودیت‌های تردد کرونایی در سفر به ۱۱ شهر قرمز و نارنجی خبر داد.
سفر به کدام شهر‌ها همچنان ممنوع است؟
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور اظهار داشت: براساس رنگ‎بندی جدید کرونایی وزارت بهداشت، تهران و ۱۴ مرکز استان دیگر در وضعیت آبی کرونا قرار گرفتند.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: براین اساس هم ‎اکنون ۲ شهرستان قرمز، ۹ شهرستان نارنجی،۱۵۳ شهرستان زرد و ۲۸۴ شهرستان آبی بوده و طبق مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد کرونایی در سفر به شهرهای قرمز و نارنجی وجود دارد.

وی گفت: خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیر بومی به این دسته از شهرها دارای محدودیت بوده و سفر به شهر قرمز جریمه یک میلیون تومانی و به شهر نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی را در بر خواهد داشت.

جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص سفر تهرانی‌ها اعلام کرد: با توجه به اینکه تهران در شرایط آبی کرونایی قرار دارد سفر به شهرهای زرد و آبی برای پایتخت نشینان هیچ منعی ندارد اما برای سفر ضروری به شهرهایی که در محدوده قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارد باید از فرمانداری مجوز تردد اخذ کنند تا جریمه نشوند.

وی با بیان اینکه ماموران گشتی پلیس راه و راهور ناجا برای مدیریت و تسهیل در تردد در جاده‌های کشور حضور دارند اظهار داشت: علاوه بر مأموران، دوربین های هوشمند جاده‌ای نیز رانندگان متخلف و ترددهای غیرمجاز را اعمال قانون و جریمه خواهند کرد.

سردار حسینی با توجه به وضعیت بارندگی در جاده‌ها از رانندگان درخواست کرد که حتماً قبل از سفر از وضعیت راهها اطلاع حاصل کرده و خود را برای رانندگی در شرایط بارش و لغزندگی آماده کرده و علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ و اطمینان از سلامت خودرو، بخاری و برف پاک‌کن خودرو با رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه تردد کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین