کد خبر: ۷۴۱۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

توضیح شهردار اهواز درباره جزئیات سرقت تجهیزات پل فولاد

شهردار اهواز گفت: بار ترافیکی ناشی از انسداد پل فولاد روی معابر اصلی اهواز به ویژه جاده‌های ساحلی افتاده و گاه موجب ترافیک سنگینی شده است و از این رو در تلاشیم با تمهیداتی، معضل را به حداقل برسانیم.
توضیح شهردار اهواز درباره جزئیات سرقت تجهیزات پل فولاد
آفتاب‌‌نیوز :

رضا امینی در بازدید از آخرین وضعیت پل ششم (پل فولاد) پس از مسدود شدن به دلیل سرقت تجهیزات این پل اظهار کرد: با توجه به سرقت و مشکلات پیش آمده برای پل فولاد لازم بود از نزدیک در محل حاضر شده و بازدیدی داشته باشم.

به گزارش شهرداری اهواز، وی افزود: هر چند از نظر تقسیمات کشوری و محدوده‌بندی بین شهرها، پل فولاد خارج از محدوده مصوب اهواز و در محدوده شهرستان کارون است و بر اساس قانون، شهرداری اهواز اجازه ورود به این محدوده را ندارد، اما به جهت همکاری با شهرداری کارون و نیز مدیریت دغدغه‌مند استان، در محل حاضر شدیم تا بتوانیم هر چه سریعتر مشکل را برطرف کنیم.

شهردار اهواز ادامه داد: بار ترافیکی ناشی از انسداد پل فولاد روی معابر اصلی اهواز به ویژه جاده‌های ساحلی افتاده و گاه موجب ترافیک سنگینی شده است و از این رو در تلاشیم با تمهیداتی، معضل را به حداقل برسانیم.

وی تاکید کرد در هر صورت همه ما مسئولین شهری و استانی در برابر جان و مال شهروندان مسئول هستیم و باید با همکاری و هم‌فکری، سریعتر مشکل را برطرف کنیم.

امینی با اشاره به خسارت‌های وارد شده به پل بیان کرد: بر اثر سرقت انجام شده، بخش‌هایی از پل در سطح و در سازه‌های پایین دچار عوارضی شده و نیاز به تعمیر و بهسازی دارد.

شهردار اهواز در پایان ابراز امیدواری کرد: پس از بهسازی و تعمیرات پل فولاد، تمهیدات لازم به منظور حفاظت از پل فولاد صورت گیرد.

وی از وضعیت پروژه میدان دانشگاه شهید چمران و پل راهنمایی نیز بازدید کرد.

گفتنی است در پایان شهردار اهواز در فرمانداری حضور پیدا کرد و در این جلسه مقرر شد از آن‌جایی که این موضوع یک چالش‌ بین سازمانی است، شهرداری اهواز تلاش‌ کند این چالش‌ها را برطرف کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین