کد خبر: ۷۴۱۰۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷

نکونام: برابر فجر کار سختی داریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت تیمش با مصدومیت‌های زیادی مواجه است.
نکونام: برابر فجر کار سختی داریم
آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پیش از بازی با فجر سپاسی در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: به تیم فجر سپاسی بابت صعود به لیگ برتر تبریک می‌گویم. صعود به لیگ برتر کار سختی است که این تیم انجام داد و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

وی افزود: بازی سختی با فجر داریم و تمام تیم هایی که در شیراز بازی کرده اند به سختی بازی اشاره کرده‌اند. مهم‌تر از آن کیفیت زمین است که همه تیم ها نسبت به آن معترض بودند که امیدوارم فردا شرایط خوبی داشته باشد و دو تیم بتوانم فوتبال بازی کنند و مشکلی برای تیم ها ایجاد نشود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: نکته مهم این است که تیم ما باید از نظر ذهنی آماده باشد تا یک بازی خوب انجام دهد و موفق باشیم. ان‌شاءالله بتوانیم شرایط تیم را در جدول بهتر کنیم.

وی درباره شناخت از تیم فجر سپاسی خاطرنشان کرد: مانند سایر بازی‌ها شناخت خوبی از حریف داریم و فردا (یکشنبه) تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نکونام بیان کرد: متاسفانه از زمانی که من آمدم مصدومیت های عدیده ای مواجه بودیم که در این زمینه با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و پیش بینی این اتفاقات را می‌کردیم. متاسفانه مصدوم های زیادی داریم و دو، سه نفر را در بازی فردا در اختیار نداریم و امیدوارم در ادامه راه این مصدومیت ها به ما ضربه نزند.

دوست دارم بازیکنانم فردا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند و بدانند که وظیفه سنگین و بازی سختی را دارند و باید با تمرکز و تلاش مضاعف، با موفقیت بازی را به اتمام برسانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین