کد خبر: ۷۴۱۰۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷

مجیدی: اگر با من مشکل دارید بگویید بروم/ التماس می‌کنم VAR را بیاورید

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به مسوولان التماس می‌کنم VAR را به ایران بیاورید. اگر با من مشکل دارید بگوید بروم چراکه هواداران استقلال گناهی ندارند.
مجیدی: اگر با من مشکل دارید بگویید بروم/ التماس می‌کنم VAR را بیاورید
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد مجیدی عصر امروز شنبه پس از تساوی بدون گل تیمش برابر پرسپولیس در شهرآورد پایتخت، اظهار داشت: غیر از صحنه دقیقه ۸۷ بازی صحبت دیگری ندارم. اگر فردا پیشکسوتان و فرگوسن‌های وطنی نمی‌گویند که مجیدی فرار رو به جلو می کند؛ تا همین الان داوران ۶ امتیاز را از ما گرفته‌اند.

وی افزود: بازی با فجرسپاسی گل دوم و سالم ما را قبول نکردند. مقابل صنعت‌نفت ۲ پنالتی استقلال سوخت و این هم از بازی امروز که همه دیدند. اکنون باید با ۲۰ امتیاز در صدر جدول باشیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: از مسوولان می‌خواهم جان هرکی دوست دارند، سیستم کمک داور ویدئویی را به ایران بیاورند.اگر با فرهاد مجیدی مشکل دارند بگویند من بروم. هواداران استقلال چه گناهی دارند که به آنان ظلم شود.

مجیدی گفت: هر وقت بد بوده‌ایم اعتراف کرده‌ام تیمم خوب بازی نکرده است. داور چگونه خطا روی ژستد را از ۲ متری پنالتی نگرفت اما من از ۶۰ متری تشخیص دادم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: در نیمه نخست هم آفساید اشتباه گرفته شد و موقعیت گل را از ما گرفتند.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و در نود و هفتمین شهرآورد پایتخت عصر امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت، این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین