کد خبر: ۷۴۱۲۳۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
جلسه شبانه سجادی با گزینه مدیریت سرخ‌ها؛

علیپور مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟!

مدیرعامل اسبق تراکتور و نفت تهران، نشستی با وزیر ورزش برای مدیریت پرسپولیس داشته است.
علیپور مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟!
آفتاب‌‌نیوز :

دوران بلاتکلیفی پرسپولیس پس از استعفا و جدایی جعفر سمیعی و اداره امور با سرپرستی مجید صدری ظاهراً رو به اتمام است و حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در تلاش برای معرفی مدیرعامل جدید این باشگاه است و به احتمال زیاد به زودی شاهد انتصاب مدیرعامل سرخپوشان خواهیم بود.

در همین راستا خبر رسید حمید سجادی شب گذشته جلسه‌ای با محمد علیپور، مدیرعامل اسبق تراکتور داشته و برای مدیریت باشگاه پرسپولیس با او گفتگو کرده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که با توجه به مشکلات عدیده سرخ‌ها خصوصاً در موارد مالی، علیپور تمایل چندانی به حضور در پرسپولیس از خودش نشان نداده و در این خصوص تردید دارد ولی قرار است در جلسات بعدی در خصوص جزئیات این همکاری بیشتر صحبت شود.

علیپور سابقه درخشانی در دوران حضورش در نفت تهران داشته و یکی از عوامل اصلی پایه گذاری آن تیم قدرتمند بود که در زمان او این تیم به قهرمانی جام حذفی، نایب قهرمانی جام حذفی، صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و چند دوره حضور در کورس قهرمانی لیگ برتر بوده است.

علیپور در نفت تهران سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی را هم داشته است و این تجربه خوب می‌تواند در پرسپولیس هم به کمک طرفین بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین