کد خبر: ۷۴۱۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲

شکست سنگین خانگی ذوب‌آهن مقابل مس‌

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دیداری خانگی مقابل مس‌رفسنجان سنگین‌ترین شکست فصل خود را متحمل شد و با سه گل نتیجه را واگذار کرد.
شکست سنگین خانگی ذوب‌آهن مقابل مس‌
آفتاب‌‌نیوز :

 مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، ظهر امروز یکشنبه با برگزاری چهار دیدار به صورت همزمان پیگیری شد که در یکی از مهمترین دیدارهای امروز، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دیداری خانگی در ورزشگاه فولادشهر با قضاوت کوپال ناظمی به مصاف مس رفسنجان رفت که با شکست سه بر صفر برابر میهمان خود تحقیر شد.

شاگردان مهدی تارتار که در دو هفته اخیر نتوانسته بودند بردی را تجربه کنند، دنبال جبران امتیازات از دست رفته بودند.از طرفی شاگردان محمد ربیعی در تیم مس دنبال این بودند تا بتوانند روند خوبی که در پیش گرفتند را حفظ کنند و تعداد بردهای متوالی خود را به عدد سه برسانند.

با این حال این تیم میهمان بود که در دقیقه ۷ در صحنه‌ای بحث برانگیز صاحب ضربه پنالتی شد و توانست دروازه میزبان را توسط گادوین منشا باز کند و نیمه نخست با برتری یک بر صفر خاتمه یافت. در نیمه دوم هم گادوین منشا یکبار دیگر روی ارسال محسن آذرباد از روی نقطه کرنر دروازه حریف را باز کرد تا اختلاف دو برابر شود اما این پایان کار نبود و محسن آذرباد در دقیقه ۷۰ برای بار سوم در موقعیتی تک به تک دروازه میزبان را باز کرد تا بدین ترتیب سند برتری تیمش را امضا کرده باشد.

شاگردان محمد ربیعی با برتری در این دیدار ۱۴ امتیازی شدند و پشت سر پرسپولیس در رده پنجم جدول قرار گرفتند. ذوب‌آهن هم که پر گلترین شکست فصل خود را تجربه کرد، با ۱۰ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

ترکیب ذوب‌آهن:

حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، مسعود ابراهیم زاده، آرمان قاسمی، رضا خالقی فر، سجاد جعفری، سجاد دانایی، عارف رستمی، محمد خدابنده لو، سینا اسدبیگی.

ترکیب مس رفسنجان:

فایز الرشیدی، مجید نصیری، شاهین توکلی، عقیل کعبی، مهرداد رضایی، سید مهدی حسینی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، محسن آذرباد، مجید علیاری، گادوین منشا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین