کد خبر: ۷۴۱۲۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳

پایان بدشانسی‌های نساجی با شکست پدیده قعرنشین

تیم فوتبال نساجی مازندران با از پیش‌روی برداشتن پدیده بعد از ۶ هفته به برتری رسید و نماینده مشهد نیز ششمین باخت خود را متحمل شد تا در قعر جدول رده‌بندی باقی بماند.
پایان بدشانسی‌های نساجی با شکست پدیده قعرنشین
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های نساجی مازندران و پدیده مشهد از ساعت ۱۵ امروز یکشنبه در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهدای ساری به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان با ۲ گل به برتری رسید.

نیمه اول این مسابقه گلی در بر نداشت اما در ۴۵ دقیقه دوم و با ورود حسین زامهران، تیم میزبان به خودش آمد و موفق شد ۲ بار در دقایق ۵۴ و ۷۰ گلزنی کند. گل اول از روی نقطه پنالتی زده شد. زامهران در محوطه جریمه سرنگون شد؛ داور برای تیم میزبان پنالتی گرفت و حامد شیری با تبحر خاصش در پنالتی‌زنی گل اول را وارد دروازه میلاد فراهانی‌ کرد.

۱۶ دقیقه بعد نوبت به ایوب کلانتری رسید تا برای مازنی‌ها گلزنی کند. زامهران این بار نیز در نقش سازنده ظاهر شد و پاس او با ضربه هافبک باتجربه تیم میزبان همراه شد تا فاصله ۲ برابر شود و دومین برد شاگردان ساکت الهامی بعد از ۶ هفته به ثبت برسد.

نساجی با این پیروزی ۹ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول رده‌بندی صعود کرد. پدیده مشهد نیز در ادامه روند فاجعه‌بارش با متحمل شدن ششمین شکست فصل ۲ امتیازی باقی ماند و رتبه شانزدهم را برای خودش نگه داشت.

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، احسان قهاری، رضا جعفری، ایوب کلانتری، محمدمهدی نظری، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، حسن نجفی و شاهین طاهرخانی.

ترکیب پدیده:

میلاد فراهانی، محمدحسین حیدری، محمداحسان حسینی، صادق صادقی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، ابوذر صفرزاده، حسام پورهاشم، مسعود زائر، رحمان جعفری و امیرحسین کریمی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین