کد خبر: ۷۴۱۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

امیرعلی آذرپیرا: پدرم تنها حامی من بوده

دارنده مدال طلا جهان در وزن97 کیلوگرم کشتی آزاد در باره تصویب چرخه انتخابی و همچنین عدم حمایت‌ها صحبت کرد.
امیرعلی آذرپیرا: پدرم تنها حامی من بوده
آفتاب‌‌نیوز :

امیرعلی آذرپیرا قهرمان کشتی آزاد جهان درباره چرخه انتخابی و عدم حمایت‌ها پس از کسب مدال طلا گفتگو کرد.

آذرپیرا درباره شرایطش و تصویب چرخه انتخابی کشتی آزاد گفت: ما تابع تصمیمات فدراسیون و کادر فنی هستیم، تمام تلاشم را می‌کنم تا در میادین مختلف بتوانم بهترین عملکردم را داشته باشم.طبق تصویب چرخه انتخابی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی و آسیایی 2022 من باید از مسابقات قهرمان کشوری وارد این چرخه شوم و فقط مدال‌ داران نروژ می‌توانند از جام تختی وارد شوند.در حال حاظر با توجه به اینکه در اردو امیدها بودم در مراحل قبلی لیگ کشتی نگرفتم اما قرار است در مرحله پایانی مسابقات برای تیم سهند روی تشک بروم، اما هنوز برنامه‌ای اعلام نشده است.

نائب قهرمان کشتی آزاد در واکنش به وجود دو هم وزن خود، علی شعبانی و محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم تیم فولادین ذوب آمل، حریف نیمه‌نهایی سهند در لیگ هستند، گفت: با این دو نفر قبلا فقط تمرین کردم اما تاکنون با هم مبارزه نکردیم.من کم‌ تجربه‌تر و جوانتر از آنها هستم، هر دو نفر مدال دارند و کلی مسابقه رفته‌اند. هر دو کشتی‌گیر بسیار خوبی هستند. امیدوار هستم که بتوانم مبارزه خوبی را مقابل آنها داشته باشم.

ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم درباره رسیدن به دوبند تیم ملی با وجود رقیبان مدعی هم وزنش گفت: من از خودم چیزی کم نمی‌گذارم و دوست دارم نهایت تلاشم را به کار ببندم تا بهترین نتیجه را بگیرم.آنقدر تلاش می‌کنم تا اگر یک درصد هم ببازم پیش خودم خیالم راحت باشد که کم نگذاشتم و بگویم من تلاشم را کردم و جنگیدم، اما نشد.

قهرمان کشتی آزاد امیدهای جهان درباره حمایت‌‌ها پس از کسب عنوان قهرمانی‌اش بیان کرد: حمایتی از سوی مسئولان صورت نگرفته، و این مسائل برایم مهم نیست.من همیشه عاشق کشتی هستم و باتمام توان می‌جنگم تا در میادین مختلف برای کشورم خوشرنگ ترین مدالل‌ها را بیاورم اگر فقط چند نفر هم از مدالم خوشحال شده باشند، همین برایم کافی است.همیشه پدرم پشتم بوده، او همیشه حمایتم می‌کند و اولین مربی‌ام بوده و همیشه همراهمی‌ام می‌کند. امیدوارم بتوانم مدال طلایم را در تورنمنت های مختلف تکرار کنم چراکه حفظ قهرمانی سخت تر از کسب قهرمانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین