کد خبر: ۷۴۱۲۹
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۵

احمدی‌نژاد: مردم خود می دانند که چه کار کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی نژاد گفت: «مردم در مرحله اول انتخابات یک حضور ملی داشتند و اکنون در برخی از حوزه ها انتخابات به مرحله دوم منتقل شده و برای کسانی که در این حوزه ها زندگی می کنند، این انتخابات نیز به اندازه مرحله اول مهم است. مردم خود می دانند که چه کار کنند».


به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، محمود احمدی نژاد پس از حضور در مسجد امام صادق(ع) تهران و شرکت در مرحله دوم انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انسان هنگامی که خود را قطره ای از اقیانوس ملت افتخار آفرین ایران می بیند به خود می بالد، گفت: «امروز نام ایران و ملت ایران در عالم می درخشد و این به خاطر ویژگی های برجسته ای همچون پاکی، همدلی و عشق به دیگران است».

وی خاطر نشان کرد: «ملت ما بدخواه هیچ کس نیست و ملتی صلح دوست و صمیمی است».

رییس جمهور تصریح کرد:« ملتی در دنیا مثل مردم ما وجود ندارد که در صحنه های گوناگون اینطور وضعیت خود را متوجه شوند و به درستی تصمیم بگیرند».

احمدی نژاد تاکید کرد: «جوانان ما آگاه ترین جوانان عالم هستند و هر جا به طور عمومی وارد صحنه شدند، تصمیمی درست را گرفتند».

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی جایگاهی مهم در کشور دارد، خاطر نشان کرد: «امیدواریم با انجام کاری دقیق و همبستگی ملی افرادی اهل کار و خدمت خالص به مردم وارد مجلس شوند».

رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه حضور مردم نشانه حیات و بالندگی یک ملت است، تصریح کرد: «نباید بگوییم که ملت همیشه حاضر است، چرا که عزت، آرمان، اقتصاد و سیاست کشور متعلق به ملت است و اصلاً این یک خانواده است که ملت آن را اداره می کند».

وی ادامه داد: «تصمیم گیری ملت ما یک انتخاب اصیل و اثر گذار در همه مناسبات ملی و بین المللی است».

به گفته احمدی نژاد ملت در طول 30 سال نشان دادند که می دانند چطور حاضر شوند و در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات تنها یکی از صحنه های حضور ملت است، اظهار داشت: «البته انتخابات یک تجلی است که می تواند با عدد و رقم ثبت شود و موجب افتخار باشد».

احمدی نژاد تاکید کرد: «مردم در مرحله اول انتخابات یک حضور ملی داشتند و اکنون در برخی از حوزه ها انتخابات به مرحله دوم منتقل شده و برای کسانی که در این حوزه ها زندگی می کنند، این انتخابات نیز به اندازه مرحله اول مهم است. مردم خود می دانند که چه کار کنند».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین