کد خبر: ۷۴۱۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۴

شکست دختران هندبال ایران مقابل نروژ

تیم ملی هندبال زنان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل نروژ بازی را واگذار کرد.
شکست دختران هندبال ایران مقابل نروژ
آفتاب‌‌نیوز :

ملی‌پوشان هندبال زنان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان که از ۱۰ آذر به میزبانی اسپانیا در حال برگزاری است مقابل نروژ قرار گرفتند و با نتیجه ۹ بر ۴۱ بازی را واگذار کردند. نروژ قهرمان دو دوره المپیک، قهرمانی سه دوره مسابقات جهانی و قهرمان هشت دوره اروپا را در کارنامه دارد.

تیم ملی ایران در نیمه اول با نتیجه ۳ بر ۲۲ زمین بازی را ترک کرد. نوریه عباسی، الناز قاسمی و صونا بیداد در این نیمه هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

در نیمه دوم حدیثه نوروزی و شقایق باپیری هر کدام دو گل و نوریه عباسی و آرزو کیانی آرا هر کدام یک گل به ثمر رساندند تا مجموع گل های ایران به عدد ۹ برسد.

تیم ملی هندبال زنان ایران در قهرمانی جهان با رومانی، نروژ و قزاقستان همگروه است که تاکنون مقابل نروژ و رومانی شکست خورده است. دختران هندبال ایران باید در آخرین دیدار مرحله گروهی ۱۶ آذر ساعت ۲۳:۰۰ مقابل قزاقستان به میدان بروند.

تاکنون تیم ملی ایران با تفاضل گل کمتر نسبت به قزاقستان در رده سوم گروه خود قرار دارد، رومانی با ۴ امتیاز و نروژ با ۴ امتیاز در رده های اول و دوم قرار گرفته اند. سه تیم اول هر گروه به مرحله اصلی مسابقات راه پیدا خواهند کرد.

*نتایج مسابقات گروه C تاکنون:

نروژ ۴۸ - قزاقستان ۱۸
رومانی ۳۹ - ایران ۱۱
رومانی ۳۸ - قزاقستان ۱۷
ایران ۹ - نروژ ۴۱

تیم ملی ایران برای نخستین بار در تاریخ با کسب عنوان چهارمی آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد. ایران اولین تیم با حجاب اسلامی در رقابت‌های قهرمانی جهان است.

زینب بذرافکن، فاطمه خلیلی، هانیه لک، بهار ایزدگشب، حدیثه نوروزی، آرزو کیانی‌آرا، مریم یوسفی، شقایق باپیری، مینا وطن‌پرست، صونا بیداد، شیما زارع، نگار زنده‌بودی، حانیه کریمی، نوریه عباسی، الناز قاسمی و عطیه شهسواری 16 بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی زنان جهان هستند.

بیست و پنجمین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ تا ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا و در چهار شهر در حال برگزاری است. در این مرحله ۳۲ تیم در هشت گروه در حال رقابت هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین