کد خبر: ۷۴۱۳۵۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
نماینده مردم سمیرم در مجلس:

فرسایشی شدن مذاکرات هسته‌ای به نفع منافع ملی نیست

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: مذاکرات هسته‌ای نباید فرسایشی شود چراکه این امر به ضرر منافع ملی ایران است.
فرسایشی شدن مذاکرات هسته‌ای به نفع منافع ملی نیست
آفتاب‌‌نیوز :

اصغر سلیمی درباره مذاکرات هسته‌ای وین و چشم‌انداز برجام، اظهار کرد: مذاکرات باید زمانبندی داشته باشد تا طبق آن زمانبندی، مسائل و اختلاف نظرها حل شود چراکه اگر فاصله زمانی بین هر دوره مذاکره زیاد شود این امر به نفع ایران و اقتصاد کشور نیست.

وی افزود: بازار اقتصادی کشور به هر حال از مذاکرات هسته‌ای تأثیر می‌پذیرد. وزارت امور خارجه و دیپلمات‌های کشور باید زمانبندی خاصی را برای مذاکرات در نظر بگیرند. اگر مذاکرات وقت‌کشی طرف مقابل باشد و غربی‌های بخواهند زیاده‌خواهی و مذاکرات را به ما تحمیل کنند تا به اهداف خود برسند، بدون شک جمهوری اسلامی ایران تن به خواسته‌های آنان نمی‌دهد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، تصریح کرد: اگر غربی‌ها قصد داشته باشند خارج از تفاهم برجام، بندهای دیگری را به مذاکرات اضافه کنند و اهداف دیگری را خارج از آن مسائل داشته باشند نباید زیر بار برویم.

سلیمی خاطرنشان کرد: بنابراین مذاکرات هسته‌ای نباید فرسایشی شود چراکه غربی‌ها ممکن است تحریم‌های بیشتری را وضع کنند و پرونده هسته‌ای ایران را به شورای امنیت ببرند. بنابراین تیم مذاکره کننده باید هوشیار باشد و طبق منافع ملی کشور تصمیم بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین