کد خبر: ۷۴۱۴۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
استاندار کرمان با حکم وزیر کشور ابقا شد

در استانداری کرمان چه خبر است؟

وزیر کشور گفت: دکتر "زینی وند "استاندار کرمان با به کار گیری جوانان انقلابی، مجاهد و پای کار و با نوسازی در بدنه دولت فعالیت ها را پیش ببرد.
در استانداری کرمان چه خبر است؟
آفتاب‌‌نیوز :

"احمد وحیدی" عصر امروز ۱۵ آذرماه در شورای اداری استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: در شهادت شهید سلیمانی راه موفقیت را یکبار دیگر بازشناسایی کردیم و ایشان شاگرد مکتب امامین انقلاب بود.

وی با بیان این مطلب که شهید سلیمانی هیچ گاه نمرده است، تصریح کرد: این استان حتما به خود می بالد که چنین فرزندی دارد. شهید سلیمانی دنیا را تکان داد.

وزیر کشور با بیان این مطلب که همه ما مسئولین باید همیشه یادمان باشد مدیون چه شهدای بزرگی هستیم، تصریح کرد: در ابتدای کارم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کرمان گفتند که از کار دکتر "علی زینی وند" راضی هستیم و نظر ما این است که ایشان بماند و ما گفتیم می خواستیم کسی را به عنوان استاندار کرمان بر سر کار بگذاریم که کار انجام دهد و کارهای خوبی توسط علی زینی وند استاندار کرمان در استان صورت گرفته که توانست ‌اعتماد مسئولان، نمایندگان مجلس و افراد درگیر کار را جلب کند و مورد تایید قرار گرفته است.

وی اصل دولت سیزدهم را شایسته سالاری دانست و بیان کرد: باید انقلاب ظرفیت های خود را یکبار دیگر به منصه ظهور برساند و برخی اعتقاد نداشتند که ما می توانیم کشور را بدون نیازی به هیچ عنصر خارجی به بهترین نحو بسازیم.

وحیدی در ادامه به مذاکرات برجام اشاره کرد و افزود: در مذاکرات برجام دو طرح ارائه دادیم یا طرف های خارجی باید به تعهدات برگردند و اگر طرف های خارجی نپذیرفتند، آنها هستند که ضرر می کنند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم به هیچ وجه برنامه های خود را وابسته به برداشتن تحریم ها نکرده است و بودجه سال آینده براساس استمرار تحریم ها نوشته است.

وزیر کشور با بیان اینکه در مقابل دشمن اندکی کوتاه نمی آییم، عنوان کرد: این رژیم خبیث امریکا اسطوره مقاومت یک ملت را شهید کردند و اگر مجاهدات شهید سلیمانی نبود امروز بیچاره بودند اما این تروریست های بالفطره ایشان را به شهادت رساندند.

وی با بیان این مطلب که دولت سیزدهم این فرصت به آنها داده که به تعهداتشان برگردند، اظهار کرد: خواهید دید که انقلاب اسلامی از این گردن اقتصادی نیز عبور خواهد کرد و در قدرت اقتصادی دیگر نمی توانند ما را تهدید کنند اما لازمه تحقق آن تلاش بی امان ماست.

وزیر کشور با بیان اینکه با روحیه انقلابی و جهادی و با اعتماد به نفس کارها را به جلو ببریم، گفت: مدیران و فرمانداران با قدرت و با اتکا به اینکه ما می توانیم کارها را پیش ببرند.

وی ضمن تشکر از دست اندرکاران ستاد مقابله با کرونای استان کرمان اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با جدیت اجرا شود و باید بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت دقیق شود و سطح رعایت دستورالعمل ها بهداشتی بالا ببریم تا درگیر پیک ششم نشویم.

وی در ادامه به تنظیم بازار گریزی زد و افزود: جلسات کنترل و تنظیم بازار به طور مستمر و منظم برگزار شود و نباید بگذاریم مردم به خاطر دلالی و سودجویی عده ای ضرر ببینند و بخش زیادی از مشکلات گران فروشی است.

وحیدی با اشاره به تشکیل شورای عالی مسکن تصریح کرد: پاسخگویی به نیاز مردم در مسکن و کسب و کارهای وابسته به مسکن مهم است و سهمیه مسکن هر استان براساس تقاضا محوری هر شهرستانش باشد.

وی با بیان این مطلب که شورای اشتغال شکل گرفته و در ادامه مهمترین مساله کشور را اشتغال دانست و افزود: اگر اشتغال درست شود بسیاری از آسیب ها و دغدغه های اجتماعی حل می شود.

وزیر کشور خطاب به استاندار کرمان گفت: کرمان سرمایه داران خوبی دارد و استاندار کرمان اقداماتی برای جذب ایرانیان خارج از کشور برای سرمایه گذاری در استان انجام دهد.

وی در پاین ادامه داد: دکتر "زینی وند "استاندار کرمان با به کار گیری جوانان انقلابی، مجاهد و پای کار و با نوسازی در بدنه دولت فعالیت ها را پیش ببرد.

انتصابات استاندار کرمان همزمان با ابقا

استاندار کرمان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و فرماندار رفسنجان را معرفی کرد.

"علی زینی وند" عصر امروز ۱۵ آذرماه در شورای اداری پس از ابقایش به عنوان استاندار کرمان گفت: سال هاست از وابستگی به جناح های خاص خودم را جدا کردم و خودم را فقط نیروی نظام جمهوری اسلامی می دانم‌ و ‌در این دوره جدید خود را ذیل گفتمان فاخر مقام معظم رهبری می دانیم.

وی خود را در اجرای بند بند بیانیه گام دوم انقلاب ملزم دانست و بیان کرد: مولفه های مکتب حاج قاسم سلیمانی را با همکاری امام جمعه و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اجرا و به عنوان نماینده دولت آن را مو به‌مو در گفتمان و رفتار انجام می دهم.

استاندار کرمان با بیان اینکه در چهارچوب سیاست های دولت حرکت می کنم و در ادامه در به کار گیری نیروها نیز گفت: خیلی از مدیران پیش از این استعفا داده اند.

وی با بیان این مطلب که طیفی از جوانان معتقد به گفتمان رهبری که آن را نجات بخش می دانم، به کار می گیرم، عنوان کرد: یکی از جوانان انقلابی در مهمترین سمت استان معرفی می کنم لذا با توجه به اینکه دکتر "محمدصادق بصیری" که از ایثارگران و اخلاقی و پرکار است که او در مراسم سالگرد پیشگام بود و در حوزه کرونا زحمات زیادی کشید، چند بار او خواست که دیگر در سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نباشد و از او خواستم تا تعیین تکلیف جدید به علت اهمیت این معاونت در این سمت بماند و امروز رحمان جلالی را به عنوان سرپرست این معاونت معرفی می کنم و از زحمات دکتر بصیری تشکر می کنیم.

زینی وند تصریح کرد: هیچ کس از من حمایت نکرد و فقط خودم را بروز دادم که محصول سیاست پاک نظام جمهوری اسلامی هستم و از وزیر کشور آموختم و تا جایی توانستم آنان را به کار گرفتم، بیشترین تولید گفتمان را ذیل گفتمان مقام معظم رهبری داشتم.

وی بیان کرد: رحمان جلالی جوانی صاحب گفتمان است که خودم آن را کشف کردم و بیشترین تولید گفتمان را در حوزه های انقلابی و راهبردی داشته، این مسئولیت را می تواند ادامه دهد و به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی معرفی می کنم و در حوزه رفسنجان که فصیحی هرندی از رزمندگان است، استعفای خود را داده بود، که پورمحمدی را پس از اجماع حداکثری به عنوان جایگزین او معرفی می‌کنم.

استعفای استاندار کرمان تکذیب شد

 مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان خبر استعفای استاندار کرمان را تکذیب کرد.

"عباس تقی زاده" با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی گفت: این خبر کذب است و استاندار کرمان با قوت به کار خود در استان ادامه خواهند داد. هم اکنون استاندار کرمان در شورای تامین استان به ریاست وزیر کشور حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
اهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
0
اقای وزیرکشورواقعاسپاسگزارم که استاندارکرمان دیگه سپاهی نگذاشتید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
0
0
بیچاره استان کرمان ادامه روند دولت بنفش ونارضایتی مردم
گل نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
0
0
خداوکیلی در استانداری کرمان چه خبر است؟ اگر کسی میدونه بگه ما هم بدونیم!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین