کد خبر: ۷۴۱۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/در جلسه نمایندگان با وزیر کار چه گذشت؟

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس جلسه هم‌اندیشی امروز صبح نمایندگان با عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی را تشریح کرد.
آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/در جلسه نمایندگان با وزیر کار چه گذشت؟
آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا حاجی بابائی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ، در تشریح جلسه هم‌اندیشی برای اجرای سیاست‌های کلی نظام گفت: این نشست با حضور حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان و مسئولان سازمان تامین اجتماعی و معاونت های گوناگون با هدف بررسی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، تعاونی‌ها، شستا، مطالبات سازمان تامین اجتماعی و نحوه تامین آنها و ... برگزار شد.

وی ادامه داد: نمایندگان در ابتدای جلسه مطالبات، پیشنهادات و مشکلات حوزه وزارت کار را در حوزه های انتخابیه خود مطرح و در ادامه عبدالملکی به سوالات آنها پاسخ و برخی مسایل را تشریح کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: یکی از اظهارات نمایندگان این بود، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزو ثروتمندترین وزارتخانه‌های کشور است و با وجود درآمدهای بسیار باید یکی از وزارتخانه‌های کلیدی در دولت باشد. بنابراین از این وزارتخانه توقع می‌رود، بتواند به قول‌ها و وعده‌های خود برای پرداخت تمام بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی کشوری اقدامات لازم را انجام دهد.

حاجی‌بابایی اظهار کرد: نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستند تا قبل از پایان سال با فروش اموال گوناگونِ در اختیار و پتروشیمی ها کمک کار دولت باشد و در خصوص پرداخت حقوق کارگران و افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی عدالت را رعایت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین