کد خبر: ۷۴۱۵۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۳

«تنها دو بار زندگی می‌کنیم» در فرهنگسرای ارسباران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: باشگاه سینمایی تهران وابسته به کانون فیلم فرهنگسرای هنر (ارسباران) سومین جلسه هفتگی خود در سال جاری را به پخش و نقد فیلم سینمایی «تنها دوبار زندگی می‌کنیم» با نویسندگی و کارگردانی بهنام بهزادی اختصاص داده است.

به گزارش سرویس سینمایی آفتاب، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای هنر، فیلم سینمایی «تنها دوبار زندگی می‌کنیم» را به عنوان یکی از منتخبین انجمن منتقدان و نویسندگان خانه سینما معرفی شده که «بایرام فضلی» به عنوان فیلمبردار سهم بسزایی در کسب عنوان ممتازی این اثر ایفا کرده است. 

بنا بر این گزارش، تدوین و صداگذاری این فیلم نیز در بولتن و ویژه نامه‌های سینمایی از نظر کارشناسان شایسته تقدیر دانسته شده است. 

«تنها دوبار زندگی می‌کنیم» داستان راننده مینی بوس (سیامک) است که تصمیم می‌گیرد در یک فرصت چند روزه کارهایی را که حسرت انجام آن را داشته است انجام بدهد تا در روز تولدش از دنیا برود و.... 

در این مراسم که ساعت ۱۸ یکشنبه ۸ اردیبهشت با حضور نگار جواهریان (بازیگر)، حسن معززی‌نیا (منتقد و صاحب نظر)، بایرام فضلی (مدیر فیلمبرداری) و بهنام بهزادی (کارگردان) برگزار خواهد شد، عوامل فیلم پیرامون آن به پرسش‌های حاضران پاسخ می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین