کد خبر: ۷۴۱۵۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

دانش‌آموزان از طریق شاد با رئیسی گفت‌وگو می‌کنند

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: بخشی به عنوان «گفت و گو با رییس جمهور» در بیست و دومین فراخوان پرسش مهر با موضوع «ایران قوی» برای دانش آموزان در شبکه شاد در نظر گرفته شده است.
دانش‌آموزان از طریق شاد با رئیسی گفت‌وگو می‌کنند
آفتاب‌‌نیوز :

 علی رمضانی با اشاره به اینکه امکان ارسال فیلم های بخش «گفت و گو با رییس جمهور» در برنامه شاد فعال شده است، افزود: دانش ‌آموزان با ورود به بخش دانش‌آموزی خود در برنامه شاد، گزینه مربوط به «گفت و گو با رییس جمهور» را مشاهده خواهند کرد که با انتخاب آن وارد دستیار(بات) دریافت فیلم خواهند شد.

به گزارش روز سه‌شنبه وزارت آموزش و پرورش، رمضانی ادامه داد: در بات، هر دانش آموز ملزم به ورود کد ملی و شماره تلفن ثابت/ همراه با کد شهرستان خواهد بود و بعد از تایید کد ملی امکان ارسال فیلم گفت وگو با رییس جمهور فراهم می شود.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: فیلم ارسالی باید با موضوع پرسش مهر ریاست جمهوری، یعنی «ایران قوی چه ویژگی هایی دارد ؟» و «نقش دانش آموزان در شکل گیری ایران قوی چیست ؟» و مدت زمان حداکثر دو دقیقه باشد.

رمضانی تصریح کرد: دانش آموزان تا پایان دی ماه امکان ارسال فیلم پیام های خود را خواهند داشت و فیلم های ارسالی در کانال کشوری پرسش مهر به آدرس @porseshmehr در شبکه شاد بارگذاری خواهد شد.

۲۲ نفر از شرکت کنندگان منتخب این بخش در مراسم اختتامیه پرسش مهر تجلیل می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین