کد خبر: ۷۴۱۶۱۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹

پایان کار سارقان مسلح با ۴۵ فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند 6 نفره سرقت از اماکن و شرکت‌های خصوصی خبر داد و گفت: اعضای این باند باند تبهکار به 45 فقره سرقت مسلحانه در استان‌های مختلف کشور اعتراف کرده‌اند.
پایان کار سارقان مسلح با ۴۵ فقره سرقت در قزوین
آفتاب‌‌نیوز :

علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه کابل و تجهیزات از شرکت شن و ماسه واقع در شهرستان آبیک، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با کار شبانه‌روزی و اقدامات فنی صورت گرفته، هویت ۶ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، طی عملیات‌های جداگانه ضربتی و غافلگیرانه ۳ نفر از اعضای اصلی این باند و یک نفر مالخر را داخل مخفیگاهشان در شهریار و اسلام‌آباد غرب دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه‌رو شدن با مستندات و ادله پلیس، به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات فنی به ۴۵ فقره سرقت مسلحانه اماکن خصوصی و کارخانجات به‌ویژه سرقت از کارخانجات آسفالت و شن و ماسه در استان‌های قزوین، مرکزی، قم، تهران، البرز، سمنان، ایلام و گیلان اقرار کردند.

ابراهیمی در پایان با اشاره به این‌که چنان‌چه افراد و شرکت‌هایی در سراسر کشور به این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی استان قزوین مراجعه نمایند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین