کد خبر: ۷۴۱۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

توقیف ۱۰۶۹ تن شکر خارج از شبکه توزیع در البرز

فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱۰۶۹ تن شکر فاقد مجوز و خارج از شبکه توزیع به ارزش ۱۵۰میلیارد ریال از یک انبار در شهرک صنعتی نظرآباد خبر داد.
توقیف ۱۰۶۹ تن شکر خارج از شبکه توزیع در البرز
آفتاب‌‌نیوز :

سردار عباسعلی محمدیان، در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپو مقدار قابل توجهی شکر خارج از شبکه توزیع در یک انبار در شهرستان نظرآباد مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه ماموران پس از تکمیل تحقیقات با هماهنگی مقام قضائی به همراه عوامل اداره صمت به این انبار اعزام شدند که در بازرسی از آن ۱۰۶۹ تن شکر خارج از شبکه توزیع و فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این محموله را ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: برخورد با سود جویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد که در این راستا از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین