کد خبر: ۷۴۱۷۸
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۶
مذاکرات برای یافتن همبازی تام هنکس صورت می‌گیرد

اوان مک‌گرگور در «فرشته‌ها و شیاطین» ران هاوارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اوان مک‌گرگور برای بازی در پروژه سینمایی "فرشته‌ها و شیاطین" که داستان آن پیش از ماجراهای فیلم جنجالی "راز داوینچی" اتفاق می‌افتد، با مسئولان استودیو کلمبیا مذاکره می‌کند.

به گزارش سرویس سینمایی آفتاب، به نقل از مهر، هالیوود ریپورتر اعلام کرد تام هنکس قرار است در قسمت دوم "راز داوینچی" به کارگردانی ران هاوارد برای بار دوم به نقش پروفسور رابرت لنگدان ظاهر شود و ستاره ایرلندی سینما نقش یانوس یکی از یاران نزدیک پاپ فقید را بر عهده دارد که به لنگدون در جریان تحقیقات خود کمک می‌کند.

آیلت زورر که سابقه بازی در "مونیخ" استیون اسپیلبرگ را در کارنامه دارد، در پروژه سینمایی "فرشته‌ها و شیاطین" نقش زنی را بازی خواهد کرد که برای یافتن معمای قتل پدر خود به یاری پروفسور لنگدان می‌شتابد. فیلمبرداری از ماه ژوئن در اروپا آغاز می‌شود و گروه برای ادامه کار به لس آنجلس می‌رود.

"فرشته‌ها و شیاطین" از کتاب دن براون اقتباس شده و بر اساس فیلمنامه آکیوا گلدزمن تولید می‌شود. "راز داوینچی" هم که حین تولید و هنگام اکران جنجال‌های فراوانی در محافل مذهبی و سیاسی بپا کرد، سال ۲۰۰۶ با الهام از کتاب جنجالی براون تولید شد و آدری تاتو، ژان رنو و یان مک‌کلن در آن حضور داشتند.

این فیلم با بودجه ۱۲۵ میلیون دلاری ساخته شد و فقط در آمریکای شمالی ۲۱۸ میلیون دلار فروخت. از دیگر بازیگران "راز داوینچی" می‌توان به آلفرد مولینا و پال بتانی اشاره کرد، ضمن اینکه فیلم در رشته بهترین موسیقی متن برای هانس زیمر نامزد جایزه گلدن گلوب و در مراسم تمشک طلایی نامزد بدترین کارگردان سال شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین