کد خبر: ۷۴۱۹۰۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
از اتفاق‌های این فصل یک کتاب می‌توان نوشت

واکنش پیروانی به اتفاق‌های این فصل لیگ برتر فوتبال

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اتفاق‌های این فصل لیگ برتر فوتبال گفت: اگر بخواهیم در خصوص آنچه در این ۹ هفته صحبت کنیم، می‌توان یک کتاب نوشت.
واکنش پیروانی به اتفاق‌های این فصل لیگ برتر فوتبال
آفتاب‌‌نیوز :

افشین پیروانی پنجشنبه شب پس از تساوی ۲ بر ۲ تیم‌های پرسپولیس و هوادار در جمع خبرنگاران افزود: در این فصل شاهد اتفاق‌هایی هستیم که جای بحث و بررسی دارد. امروز می‌گویند قرار نیست هواداران به ورزشگاه بیایند اما از سویی دیگر اعلام می‌شود در روزهای آینده این مساله حل می‌شود. سئوال من این است که مگر در همین چند روز قرار است چه اتفاقی روی بدهد که امروز نمی‌شد بازی با تماشاگران برگزار شود؟

وی یادآور شد: پرپسولیس در دور رفت بیشتر میزبان است و طبیعی است با این شرایط نسبت به تیم‌های دیگر ضرر بیشتری را متحمل شویم. متاسفانه آنچه در این فصل اتفاق می‌افتد آنقدر عجیب و غریب است که می‌توان از آن یک کتاب نوشت.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی امروز با دست گل خوردیم اما نمی‌توان اعتراض کرد. متاسفانه در همین هفته اخیر آنقدر حاشیه درست کردند که نمی‌توان واکنشی نشان داد. کادر فنی ما بیشتر از بازیکنان کارت زرد دریافت کرده و روند کار جای بحث و بررسی دارد.

پیروانی یادآور شد: منتظر می‌مانیم تا نظر کارشناسان را بشنویم. آنهایی که کارشناسی می‌کنند آیا هند بازیکن هوادار را می‌بینند و یا قرار است بر علیه ما صحبت کنند. این فوتبال نیاز به رسیدگی دارد و امیدوارم این مساله محقق شود.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار امروز پنجشنبه و از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین