کد خبر: ۷۴۱۹۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

بارندگی‌های ۴ روزه در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی از بارش ۴ روزه باران و برف در برخی استان‌ها و افزایش آلاینده‌های جوی طی ۵ روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.
بارندگی‌های ۴ روزه در برخی استان‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز جمعه در بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر و بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود. فردا شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ جو آرام و پایداری برای کشور حاکم است.

یکشنبه آینده در استان‌های گیلان و مازندران ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی شده است. این شرایط روز دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود و بارش برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۵ روز آینده در مناطق صنعتی و پرتردد انباشت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی شده است. امروز به دلیل وزش باد در استان‌های تهران و البرز به‌طور موقت غلظت آلاینده‌های جوی کاهش می‌یابد.

روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شرقی کشور و بخش‌هایی از سمنان، یزد و کرمان وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.

امروز همچنین در سواحل دریای خزر و طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه آینده در نواحی شمال شرق کشور کاهش نسبی ۴ تا ۶ درجه‌ای دما پیش‌بینی شده است. شنبه و یکشنبه نیز دریای خزر مواج خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین