کد خبر: ۷۴۱۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۰۴:۱۹
نتیجه قطعی انتخابات در لردگان؛

پیروزی کاندیدای اصلاح طلبان واعتدال وتوسعه در لردگان

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب: جعفر علیپور بهزادی،کاندیدای مورد حمایت  اصلاح طلبان واعتدال و توسعه، پیروز انتخابات در حوزه انتخابیه لردگان شد. 

به گزارش خبرنگار آفتاب مستقر در ستاد انتخابات کشور،جعفر علی‌پور بهزادی، کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان و حزب اعتدال و توسعه در این حوزه انتخابیه،توانست با کسب 46241 رای از رقیب خود پیشی‌گرفته و به عنوان نماینده مردم لردگان راهی مجلس شورای اسلامی شود. 

لردگان از شهرستانهای استان چهار محال و بختیاری است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۸
0
3
به نام خدا
تاريخ: 8خردادماه87

با سلام به همه مردم ايران به ويژه مردم شريف لردگان :
براساس فرمايش رهبر فقيه انقلاب :
ميزان راي ملت است.همه مردم ومسولين بايد به اين فرمايش امام (ره) توجه كرده وتمكين كنند اما متاسفانه فرماندار لردگان وهيات نظارت وبعضي از اعضا هيات اجرايي هر دو مرحله انتخابات بي طرفي را رعايت نكردند پر واضح است كه آقاي علي پور در مرحله اول به مجلس راه پيدا كرد اما چون كانديداي مورد نظر فرماندار وايادي اش نبود به مرحله دوم راه پيدا كرد چون مردم اعمال فرماندار را در تمام شؤنات كاري به خصوص انتخابات صحيح نديدند بر آن شدند تا با راي قاطع نماينده واقعي خود را به مجلس بفرستند وهمينطور هم شد وآقاي عليپور بر خلاف همه ي محدوديت هاي دولتي توانست اعتماد مردم را جلب وبه مجلس راه يابد شنيدن اين كه در لردگان مردم بيش از يك راي به صندوق مي اندازند توهين به شعور مردم لردگان است و مردم خود بهتر مي دانند كه به چه كسي راي بدهند نياز به قيم بي گانه و آتش افروز ندارند كشته شدن چندين نفر بي گناه در لردگان جز بي تدبيري فرماندار و مسؤلين امنيتي است ؟؟؟
« مردم به رايي كه دادند پايبند هستند »
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۳
0
5
با سلام به مردم شريف ايران به خصوص بختياريهاي فهيم و شجاعدل
بله، جريان تماميت خواه ابتدا با رد صلاحيت غير قانوني، مانع از نامنويسي افراد كارآمد، روشنفكر و توانمند در انتخابات شد.
سپس بعضي از اينچنين افرادي را كه از فيلتر گذرانده بودند، يا در انتخاباتشان دست بردند يا كلا صورت مسئله را پاك كرده و انتخابات را باطل نمودند.
انتخابات دوره هشتم مجلس در شهرستان لردگان اينگونه بود، نگذاشتند نيرويي جوان، توانمند، دلسوز و روشنفكري مانند مهندس عليپور بهزادي به پارلمان راه پيدا كند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین