کد خبر: ۷۴۲۰۹
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۰۹:۴۷

ثمره هاشمی: اطلاعی از تغيیر در وزارت کشور ندارم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ثمره هاشمی درباره تغييرات در وزارت کشور گفت: از من سوالات سخت نپرسيد، در اين رابطه اطلاع چنداني ندارم که بخواهم صحبت کنم.

به گزارش خبرنگار سياسي آفتاب مستقر در ستاد انتخابات کشور، مجتبي ثمره هاشمي، مشاور ارشد رييس جمهور با حضور در ستاد انتخابات کشور پس از بازديد از نقاط مختلف ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: بازديدم از بخش هاي مختلف اعم از فني، نظارتي ، امنيت، کنترل و حتي مديريت همه نشان دهنده اين بود که دوستان مشغول به کار و فعاليت بوده اند. 

وي درباره تبليغات اين دوره از انتخابات اظهار داشت: به دليل آنکه در سراسر کشور باقي مانده نمايندگان يک سوم بوده، تناسب حجم تبليغات هم کمتر بود، البته تبليغات در اين دوره کمي ديرتر آغاز شد. 

ثمره هاشمي در پاسخ به سوالي در خصوص ارزيابي خود از چگونگي مشارکت مردم در انتخابات، تصريح کرد: آنچه که در ستاد ديدم و برنامه هايي که در ستاد ملاحظه شد نشان داد که حضور گسترده مردم در قياس با مرحله دوم مجلس هفتم تاکنون 8 درصد افزايش حضور بوده و اين طي شدن روال عادي کار را نشان مي دهد. 

وي افزود: آقاي پور محمدي هم تاکنون نظارت خود را به خوبي انجام داده است. 

مشاور ارشد رييس جمهور در خصوص تعامل دولت و مجلس نيز گفت: تمام اقداماتي که انجام شده و در دستور کار است رو به کمال بوده و همچنين تجربيات زياد تر مي شود؛ البته ممکن است فقط شرايط عوض شود اما در کل آنچه که مي بينيم نشان مي دهد که مجموع اين تعامل از کمال بيشتري برخوردار بوده و خواهد شد. 

وي در پاسخ به سوال ديگري در خصوص تغييرات در وزارت کشور و اثر گذاري آن در روند انتخابات، بيان داشت: از من سوالات سخت نپرسيد، در اين رابطه اطلاع چنداني ندارم که بخواهم صحبت کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین