کد خبر: ۷۴۲۲۰
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۵۷

ادامه مذاکرات عباس با حسنی مبارک

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «محمود عباس» رئیس دولت خودگردان فلسطین روز یکشنبه وارد قاهره خواهد شد او در سفر خود با «حسنی مبارک» رئیس جمهور مصر بر سر آخرین پیشرفتهای صورت گرفته بر سر قلمرو فلسطین مذاکره خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شین هوا، عباس در دیدار با مبارک گزارش کوتاهی از مذاکرات خود با «جورج بوش» و «کاندولیزا رایس» وزیر خارجه آمریکا و همچنین دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه را ارائه خواهد داد.

به گفته «عمر نبیل» سفیر فلسطین در مصر، عباس در دیدار خود درباره تلاشهای قاهره در روند صلح و روابط دوجانبه مذاکره می‌کند. عباس خواستار آن است این دیدار در راستای منافع مردم فلسطین باشد و در ایجاد جوی مثبت در روند صلح کمک کند.

گفتنی است بوش در دیدار روز پنجشنبه با محمود عباس نسبت به پیشرفت روند مذاکرات و دستیابی به قرارداد صلح میان اسرائیل و فلسطین تا پایان سال ابراز امیدواری کرد. 

شایان ذکر است پنجشنبه نمایندگان حماس با «عمر سلیمان» رئیس اطلاعات مصر در قاهره مذاکراتی داشته و پیشنهاد ادامه آتش بس در غزه را به این مقام مصری ارائه داده اند. در عین حال رژیم صهیونیستی پیشنهاد مشروط حماس را رد کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین