کد خبر: ۷۴۲۲۱
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۷
Cdجنجالی فوتسالیها در برزیل

به خاطر یکCD، انصاری‌فرد جایگزین ترابیان می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اگر اخباری که در راهروهای سازمان‌تربیت‌بدنی پیچیده‌بود، رنگ واقعیت بگیرد باید تا چند روز آینده اتفاقات جالبی را در فوتسال کشور شاهد باشیم که می‌تواند بمب‌ساعتی فوتسال باشد.

به گزارش خبرنگار ‌ورزشی‌آفتاب، راهروهای سازمان‌تربیت بدنی همیشه کانون اخبار حاشیه‌ای و پر‌حرف و‌ حدیث بوده‌اند و در این چند سال اخیر نیز بسیاری از اتفاقات عجیب‌ وغریب ورزشی ابتدا در همین راهروها به صورت حرف‌های درگوشی یا همان پچ‌پچ ایرانی خودمان، دهان به دهان چرخیده‌اند تا بالاخره به واقعیت تبدیل شده‌اند.

بنابراین گزارش در چند روز گذشته در راهروهای سازمان علی‌آبادی، صحبت از یک حلقه (cd) در بین بوده که اگر این خبر مانند برخی از اخبار درگوشی و رایج در ورزش کشور جنبه مذاح به خود نگرفته‌باشد، ممکن است در هفته‌های پیش رو اتفاقات عجیبی را در فوتسال کشور به راه بیندازد.

صحبت از یک حلقه (cd) از حاشیه‌های سفر اخیر تیم‌ملی‌فوتسال کشورمان به برزیل است که برخی از برو‌بچه‌های ملی‌پوش‌فوتسال  حسابی خوش درخشیده‌ و دسته‌گل به آب داده‌اند و البته صحنه‌های زیبایی از هنرنمایی‌های خود را به جز در سالن‌فوتسال به‌ نمایش‌گذاشته‌اند.

بیان اینکه ملی‌پوشان فوتسالی در سفر به سرزمین‌‌فوتبال چه کارناوالی به راه‌انداخته‌اند اگر چه می‌تواند جذابیت‌های خبری جالبی برای اذهان‌عمومی به همراه داشته باشد، جای بیانش اینجا نیست و از درج آن خودداری می‌کنیم ولی شنیده می‌شود معاون‌فرهنگی‌سازمان این حلقه سی دی را به تماشا نشسته‌اند و حسابی از دست‌گل‌های فوتسالیها در این سفر شاکی‌شده‌اند!

در‌این‌ بین سازمان و بخصوص معاونت‌فرهنگی سازمان از رئیس‌کمیته‌فوتسال به شدت بابت بروز این اتفاقات در سفر‌های ملی ناراحت و گله‌مند است و به احتمال زیاد ترکش های این اتفاق، دامن ترابیان و کمیته فوتسال را خواهد گرفت.

البته از گوشه و کنار هم اخباری در خصوص حضور قریب‌الوقوع انصاریفرد در کمیته فوتسال و جلوس بر صندلی ترابیان شنیده ‌شده‌است که اگر ترابیان نتواند از محکمه سازمان پیروزمندانه یرون بیاید، به واقعیت تبدیل خواهد شد.

حال باید دید نزدیک بودن مسابقات قهرمانی‌آسیا این اتفاقات را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد و آینده کمیته فوتسال با نتایج مسابقات آسیایی پیوند خواهد‌خورد یا اینکه سازمان بزودی دست به کار خواهد‌شد.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین