کد خبر: ۷۴۲۳۷۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

کاهش دمای تهران/تداوم آلودگی هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف و غبارآلود همراه با غبار محلی و گاهی نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.
کاهش دمای تهران/تداوم آلودگی هوا
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و به دلیل پایداری نسبی در مناطق پرتردد شهری و صنعتی، غالبا همراه با انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از عصر فردا (۲۲آذر) تا چهارشنبه (۲۴آذر) به دلیل تقویت پایداری و سکون جو، آسمانی غبارآلود با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی مورد انتظار است.

تا پنجشنبه (۲۵آذر) روند تدریجی کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. در بعد از ظهر چهارشنبه (۲۴آذر) گاهی وزش باد متوسط در نیمه جنوبی و غربی استان مورد انتظار است و توقف انباشت آلاینده‌ها طی این مدت دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۲۲آذرآذرماه) صاف و همراه با غبار محلی و در بعد از ظهرغبارآلود با بیشترین و کمترین دمای ۱۳ و۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۲۳آذرماه) قسمتی ابری و غبارآلود و گاهی نیمه ابری خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۲و ۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین