کد خبر: ۷۴۲۴۴
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۶

نمایش مستند «سواحل اشك و زیتون» در سینما حقیقت

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: عصر سه‌شنبه هفته جاری (دهم اردیبهشت ماه 1387) و بهانه‌ی فرارسیدن شصتمین سال اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، فیلم مستند بلند «سواحل اشك و زیتون» ساخته «رضا برجی» كه نمایانگر مظلومیت و مقاومت در برابر آتش تهاجم نیروهای اسرائیلی است، در سالن سینما حقیقت «مركز گسترش سینمای مستند و تجربی» به نمایش درآمده و سپس جلسه پرسش و پاسخ، با حضور كارگردان این مستند، برگزار خواهدشد.

به گزارش سرویس هنر آفتاب و به نقل از روابط عمومی مركز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم مستند كه به مدت 80 دقیقه، وقایع جنگ 33 روزه و مقاومت حزب‌ا... لبنان در برابر حملات رژیم صهیونیستی را به تصویر می‌كشد، رأس ساعت 17 عصر روز سه‌شنبه (دهم اردیبهشت ماه 1387) در سالن سینما حقیقت این «مركز» به نمایش درآمده و سپس جلسه پرسش و پاسخ و گفت و گو با «رضا برجی» كارگردان فیلم مستند مذكور، برگزار خواهدشد.

برپایه این گزارش،‌ «رضا برجی» عكاس و فیلمساز مشهور جنگ، ركوردار سفر به مناطق بحرانی و جنگی جهان است و تاكنون به عنوان خبرنگار، عكاس، فیلمبردار و مستندساز، در 14 جنگ معاصر نظیر جنگ تحمیلی عراق و ایران، جنگ‌های افغانستان، قره باغ، كشمیر، چچن، بوسنی و هرزگوین، عراق و آمریكا، كوزوو، لبنان، ‌سودان، سومالی و ... حضور داشته و ضمن نگارش چندین كتاب خاطرات و مقاله، بیش از 15 نمایشگاه انفرادی و گروهی عكاسی در كشورهای مختلف جهان برپا نموده‌است.

گفتنی‌است: تماشای فیلم مستند «سواحل اشك و زیتون» و حضور در جلسه پرسش و پاسخ آن، برای عموم آزاد است و علاقمندان جهت شركت در این برنامه، می‌توانند رأس ساعت 17 عصر روز سه‌شنبه (10/2/87) به سالن سینما حقیقت واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 17،‌ مركز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین