کد خبر: ۷۴۲۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۲
با اعلام نتایج اولیه شمارش آرای مرحله دوم انتخابات؛

اصلاح‌طلبان نتایج اعلام شده را تامل‌برانگیز خواندند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی اعلام نتایج اولیه شمارش آرای دومین مرحله انتخابات مجلس هشتم،‌ که نشان می‌دهدکاندیداهای جبهه متحد اصولگرایی بیشترین رأی را داشته‌اند، ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان، آرای اعلام شده را مخدوش دانست.

در حالی که وزارت کشور اعلام کرد که "براساس نتایج اولیه اعلام شده شمارش آرای دومین مرحله انتخابات مجلس هشتم،‌ از میان 845 صندوق رأی شمارش شده کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایی بیشترین رأی را داشته‌اند، ستاد خبری ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان در این‌باره نوشت: «براساس آمار موجود از ناظرین ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان، کاندیداهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان در این انتخابات بیشترین حجم آرای مأخوذه در صندوق‌ها را به خود اختصاص داده‌ بودند».

این ستاد در ادامه تاکید کرده است: «گزارشات ناظران کاندیداهای اصلاح‌طلب از حوزه‌های اخذ رأی و شمارش رأی‌های موجود در هر یک از صندوق‌ها از پیشتازی اصلاح‌طلبان حکایت دارد».

اصلاح‌طلبان همچنین تصریح دارند:‌ «به نظر می‌رسد علی‌رغم تخلفات چشمگیر در حین برگزاری انتخابات از سوی برخی از مجریان انتخابات و موارد غیرقانونی هنگام جمع آرای مأخوذه نیز برخی آمار تأمل‌برانگیز منتشر می‌شود».

در پایان نیز ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان آورده است: «شایان ذکر است، بر اساس آمار منتشر شده از 845 صندوق، فاصله آرای منتشر شده بسیار کم بوده و می‌توان گفت اختلاف نفر هفتم تا چهاردهم 8000 رأی می‌باشد».
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین