کد خبر: ۷۴۲۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

آجیل شب یلدا چند؟

رئیس اتاق اصناف البرز گفت: هر کیلو آجیل با باسلوق ۱۵۰ هزار تومان و بدون باسلوق ۱۸۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.
آجیل شب یلدا چند؟
آفتاب‌‌نیوز :

بهروز حصاری با اشاره به نزدیک بودن طولانی‌ترین شب سال اظهار کرد: همزمان با شب یلدا، نظارت‌ها بر بازار به ویژه بازار آجیل و میوه افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: از همکاران واحدهای صنفی تقاضا می‌شود نهایت انصاف را در فروش مایحتاج این شب رعایت کنند تا همشهریان البرزی بتوانند طولانی‌ترین شب سال را در کنار خانواده به خوبی سپری کنند.

وی توضیح داد: خوشبختانه با افزایش اکیپ‌های بازرسی، بازار کاملا تحت پوشش است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده تخلف موضوع را گزارش دهند تا برخورد قانونی لازم صورت بگیرد.

این مسئول با اشاره به قیمت مصوب آجیل گفت: هر کیلو آجیل با باسلوق ۱۵۰ هزار تومان و بدون باسلوق ۱۸۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

حصاری تاکید کرد: ممکن است خریداری تقاضای خدماتی متفاوت داشته باشد و مثلا بخواهد پسته یا تخمه آجیلش بیشتر باشد و در این صورت قیمت هر کیلو آجیل نهایتا بین ۲۵۰ تا ۲۸۰ هزار تومان متغیر است.

رئیس اتاق اصناف البرز گفت: عرضه آجیل بیشتر از این قیمت تخلف است و در صورت مشاهده، تنظیم گزارش برای اعمال جریمه صورت می‌گیرد.

وی در خصوص وضعیت بازار میوه هم اضافه کرد: ملاک قیمت گذاری میوه فاکتوری است که فروشنده از میادین میوه وتره بار دریافت کرده است.

حصاری افزود: در قیمت میوه باید سود متعارف لحاظ شود و در غیر این صورت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین