کد خبر: ۷۴۲۸۶۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
تبلیغات

چیدمان مبل کلاسیک و راحتی

مبلمان از اعضای اصلی اثاث خانه به شمار می‌روند. در برخی از خانه‌ها امکان استفاده از چندین سرویس مبل وجود دارد. یکی از ترکیباتی که بیشتر از سایر مبلمان به چشم می‌خورد. چیدمان مبل کلاسیک و راحتی در کنار هم است.
چیدمان مبل کلاسیک و راحتی
آفتاب‌‌نیوز :

مبلمان کلاسیک یکی از محبوب‌ترین مبل‌هایی هستند که علاقه‌مندان زیادی دارند. از طرفی خانه بدون مبلمان راحتی آسایش و آرامشی ندارد. ترکیب این دو مبل با توجه به همخوانی و هارمونی هردو می‌تواند ترکیبی زیبا و بدیعی در دکوراسیون خانه باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی و چیدمان کلاسیک و راحتی در کنارهم بپردازیم. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در مورد مبل‌های کلاسیک و راحتی بدانید

مبلمان کلاسیک در واقع به مبل‌هایی گفته می‌شود که بسیار هنرمندانه و با تکیه به هنر و خلاقیتی اصیل طراحی و ساخته می‌شوند؛ این مبلمان که خاستگاه اصلی آن‌ها در اروپاست، اما بسیار مورد علاقه خانواده‌های ایرانی است. در مقابل مبلمان راحتی یکی از اثاث‌های بسیار ضروری در دکوراسیون خانه‌های امروزی است. مخصوصا اگر از مبل راحتی شیک و در سبک کلاسیک استفاده کنید؛ باعث آرامش و آسایش خانه شما می‌شود.

به چه مبل‌هایی کلاسیک گفته می‌شود؟

کلاسیک به معنای قدیمی یا دمده نیست، بلکه آثار کلاسیک برگرفته از هنر اصیل و ریشه داری است. هر طرح مبل کلاسیک معنای مخصوص وداستانی پشت خود دارد. مبل‌کلاسیک هر کشور متفاوت با سایر کشورهاست. استفاده از مبلمان کلاسیک هیچ گاه از مد نمی‌افتد اگر در انتخاب نوع پارچه و رنگ آن‌ها دقت کنید سالیان سال می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. برای دیدن مدل‌های جدید و قیمت مبل کلاسیک به سایت اثاث چین مراجعه کنید.

انواع مبلمان راحتی

این مبل‌ها شاید یکی از بهترین اختراعات بشر بوده است. از گذشته تا به امروز شکل ظاهری و طرح‌های آن‌ها دستخوش تغییرات عمده بوده و بار‌ها تغییر یافته و به نوع بسیار راحت و کاربردی تبدیل شده اند.

این مبل‌ها با نام‌های متنوع و متفاوتی به بازار عرضه می‌شود. انواع مبل‌های چستر، نئوکلاسیک وال از جمله مبلمانی هستند که برای راحتی و آسایش بیشتری طراحی شده اند.

مبلمان راحتی معمولاً در ست ۷ نفره عرضه می‌شوند. آن‌ها یک کاناپه سه نفری، یک کاناپه دو نفری و دو مبل تکی دارند.

طراحی خانه به سبک کلاسیک

در دکوراسیون کلاسیک اثاث و لوازم منزل با دقت و با توجه به هنر و اصالتی عمیق انتخاب می‌شوند. اشیای به کار رفته هارمونی رنگ و همخوانی بیشتری نسبت به سایر سبک‌ها دارند. در این سبک مبل‌ها لوستر، تابلو‌ها با تکیه و الهام از یک اصل هنری طراحی می‌شوند. این سبک همیشه مد است و استفاده و طراحی هیچگاه قدیمی نمی‌شود؛ چون بسیار محبوب و اصیل است طرفدارن زیادی در سرتاسر جهان دارد.

چیدمان مبل کلاسیک و راحتی

طراحی مبل کلاسیک

مبل کلاسیک به علت طراحی منحصر به فرد زیبا و باشکوه در ابتدا مورد استفاده خانواده‌های سلطنتی و طبقه اشراف اروپا بود؛ بعد از انقلاب صنعتی و رنسانس در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی تولید شد. تولید انبوه باعث شد که مردمان عادی نیز از این مبلمان استفاده کنند و همین امر سبب محبوبیت مبلمان‌کلاسیک در جهان شد. پیشینه طراحی و استفاده از مبلمان راحتی نیز به گذشته‌های دور باز می‌گردد.

دکوراسیون مبلمان راحتی و کلاسیک در کنار هم چگونه باید باشد

در طراحی دکوراسیون با مبلمان راحتی و کلاسیک نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است انتخاب مبلمان راحتی در سبک کلاسیک است. این سبک یکسان دکوراسیون خانه شما را بسیار شیک و خاص جلوه می‌دهد. پس از هماهنگی در سبک باید به دیوارها، فرشها، متراژ خانه سقف و پرده و سایر اثاث منزل دقت و توجه کرد.

چه رنگی برای سبک کلاسیک مناسب است؟

استفاده از یک رنگ اصلی و دو رنگ فرعی که به صورت مکمل یا در تضاد با هم استفاده شود تغییرات عمده و زیبا تری در سبک دکوراسیون خانه شما به وجود می‌آورند. به طور مثال اگر رنگ دیوار‌های شما سفید است؛ می‌توانید از تمام رنگ‌های مبلمان استفاده کنید. ترکیب هر رنگی با سفید بسیار جذاب و تاثیر گذار است. اما دیوار با رنگ دیگری دارید یا در پوشش دیوار کاغذ دیواری یا آینه کاری به کار رفته است؛ بهتر است که به رنگ مبلمان بیش از پیش دقت کنید.

قیمت مبلمان راحتی و کلاسیک جدید

مبلمان راحتی و کلاسیک رنج قیمتی متفاوتی دارند. در تعیین قیمت مبلمان کلاسیک به منبت کاری و نوع پارچه اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. تعیین قیمت مبل راحتی نیز به گونه‌ای صورت می‌گیرد که عموم مردم با هر بودجه‌ای بتوانند ازآن‌ها خریداری کنند. قیمت این مبلمان با توجه به جنس پارچه و متریال به کار رفته و جنس و وزن و نوع فوم تعیین می‌شود.

مبل‌های کلاسیک را چطور بچینیم؟

مبلمان کلاسیک حجم و ارتفاع بزرگتری نسبت به سایر مبل‌ها دارند؛ نیاز است که همیشه اصل تقارن و تناسب را در نحوه چیدمان آن‌ها را رعایت کنیم. کاناپه سه نفری در محور کانونی و کاناپه دو نفری و مبل‌های تکی روبروی هم قرار می‌گیرند که البته فاصله از دیوار و پرده‌ها و استفاده مناسب و به جا از آکسسوار‌های تزئینی باید رعایت شود.

چیدمان مبل راحتی چگونه باید باشد؟

حتماً باید به نوع قرار گرفتن مبلمان در کنار یکدیگر دقت کنیم. مبل‌ها باید در کنار هم به گونه‌ای قرار گیرند که مانع عبور و مرور نشوند در جای مناسب و محلی باشند که به خانه نظم و آرامش دهند. می‌توان با استفاده از چیدمان اصولی فضای منزل را بزرگتر و یا کوچکتر نشان داد انتخاب میز‌ها و سایر اکسسوار‌ها نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است.

چیدمان مبل کلاسیک و راحتی

مبلمان کلاسیک و راحتی چطور در کنار هم قرار دهیم؟

برای چیدمان این دو نوع مبل بهتر است هر یک را به صورت جداگانه، اما در ارتباط با هم بچینیم. ست کلاسیک باید در قسمت بالاتر پذیرایی همراه با نکات اصولی قرار داده شود. ست راحتی نیز در نزدیکی آشپزخانه یا در تی‌وی روم قرار گیرد که فضای خانه با استفاده از این دو ست به صورت جداگانه به نظر برسد. استفاده از فرش‌هایی در تم طرحی و رنگی یکسان می‌تواند فضای خانه شما را بسیار شیک و زیبا جلوه دهد.

مزیت خرید اینترنتی مبلمان کلاسیک و راحتی

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان، در طرح، رنگ، نقش، سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در فروشگاه‌های دکوراسیون و گالری‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست. اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی ۲۴ ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی مبلمان کلاسیک و راحتی از فروشگاه اثاث چین است.

نتیجه گیری

مبلمان از اعضای اصلی اثاث خانه به شمار می‌روند. در برخی از خانه‌ها امکان استفاده از چندین سرویس مبل وجود دارد. یکی از ترکیباتی که بیشتر از سایر مبلمان به چشم می‌خورد. چیدمان مبل کلاسیک و راحتی در کنار هم است. اگر از علاقه‌مندان به سبک شیک کلاسیک هستید بهتر است که مبلمان راحتی شما نیز در این سبک انتخاب شوند. سایر اثاثیه‌ها و اکسسوار‌های موجود در دکوراسیون خانه نیز باید ازسبک و تم اصلی تبعیت کنند تا دکوری شیک و خاص داشته باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین