کد خبر: ۷۴۳۰۴
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۷

زمان واگذاری زمین های مسکن مهر مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیرمسکن و شهرسازی گفت: کسانی که امسال در طرح مسکن مهر نام نویسی کنند می توانند سال آینده زمین خود را تحویل بگیرند.

به گزارش اکو نیوز "سعیدی کیا" امروز در چهارمین نشست مشترک مسئولان وزارتخانه های تعاون و مسکن و شهرسازی در مشهد افزود: همچنین کسانیکه که تا پایان سال 86 در این طرح ثبت نام کرده اند تا پایان امسال زمین آنان واگذار می شود.

وی گفت: آماده سازی زمینها و ساخت و ساز خانه های طرح مسکن مهر از فروردین امسال در سراسر کشور آغاز شده است و تا کنون حدود یک میلیون نفر از واجدان شرایط برای دریافت زمین به ادارات تعاون و مسکن و شهر سازی استانها معرفی شده اند.

وزیر مسکن و شهر سازی افزود : بیش از 3 میلیون و700 هزار نفر تاکنون برای شرکت در طرح مسکن مهر ثبت نام کرده اند که زمین بیش از یک میلیون و 992 هزار نفر آنان آماده شده است.

سعیدی کیا با اشاره به این که تاکنون حدود 200 هزار نفر در قالب طرح مسکن مهر در کشور پروانه ساختمانی دریافت کرده اند پیش بینی کرد تا تیر ماه امسال بیش از400 هزار نفرکه پی ریزی و آماده سازی ساختمانهای خود را به پایان برسانند وامشان را به طور کامل دریافت کنند.

سعیدی کیا افزود: به اعضای شرکت تعاونیهای دارای زمین مسکونی مشروط به اینکه پیش از این از امکانات دولتی استفاده نکرده و متأهل یا سرپرست خانوار باشند وام طرح مسکن مهر تعلق می گیرد.

وزیرمسکن و شهرسازی تاکید کرد: هیچیک از اعضای تعاونیهای طرح مسکن مهر حق واگذاری ،فروش یا انتقال نوبت یا سهم زمین و وام خود را به افراد دیگر ندارند.

سعیدی کیا افزود : در صورت مشاهده چنین تخلفی نام این افراد از فهرست واجدان شرایط طرح مسکن مهر حذف می شود و متخلفان از همه امکانات دولتی در زمینه مسکن محروم می شوند.

وزیر مسکن و شهرسازی همچنین از آغاز ساخت 250 هزار خانه روستایی و صدور پروانه برای ساخت بیش از 800 هزار واحد مسکونی شهری در سال گذشته خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین