کد خبر: ۷۴۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۱۸
هفته سی و پنجم لالیگا

بارسلونا باز هم باخت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته سی و چهارم لیگ اسپانیا با شکست دیگری برای بارسلونا همراه بود. در دو بازی انجام شده در شب اول این هفته، بارسلونا مغلوب دپورتیوو لاکرونیا شد و رئال مورسیا هم سویا را متوقف ساخت.

به گزارش خبرنگار آفتاب، بارسلونا در حالی به مصاف دپور رفت که بازی بسیار حساسی را روز سه شنبه در مقابل منچستر یونایتد در پیش رو دارد. بازیکنان بارسا می دانستند که از بخت کمی برای قهرمانی در لالیگا برخوردارند و به همین دلیل از پیش گفته بودند که تمرکزشان را روی لیگ قهرمانان خواهند گذاشت. 

«فرانک ریکارد» در این بازی «ویکتور والدس» را روی نیمکت گذاشته بود و از «پینتو»، دروازه بان دوم خود استفاده کرده بود. به جز والدس، «ساموئل اتوئو» هم دیگر غایب این بازی بود. به هر حال با این شکست به نظر می رسد که رئال مادرید را باید قهرمان این فصل لالیگا دانست، چرا که تنها یک شگفتی بزرگ آن ها را از قهرمانی بازخواهد داشت. 

گل های بازی را رودریگوئز و آمو به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این هفته، مورسیا در خانه خود سویا را متوقف کرد. سویا که امید داشت به لیگ قهرمانان فصل بعد راه یابد، حالا در رتبه ششم جدول است و بعید به نظر می رسد بتواند خود را به پله چهارم و صعود به لیگ قهرمانان برساند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین