کد خبر: ۷۴۳۲۶
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۶

انتخاب داوران جشنواره کودک و نوجوان آغاز شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرخانه استانی جشنواره فیلم کودک اعلام کرد: شناسایی و انتخاب داوران کودک و نوجوان همدانی آغاز شد.

به گزارش سرویس هنر آفتاب دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام کرد ؛ مراحل انتخاب داوران کودک و نوجوان همدانی این رویداد از روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه آغاز شد.

بر پایه این گزارش ,به دنبال انتشار فراخوان انتخاب داوران کودک و نوجوان همدانی در نشریات استانی و محلی، کار ثبت نام از داوران این گروه های سنی جهت حضور در این جشنواره آغاز شد. 

در این مرحله کلیه دانش آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شهر همدان می توانند تا ۱۲ اردیبهشت ماه جاری به محل دائمی دبیرخانه جشنواره در این شهر مراجعه و ثبت نام کنند همچنین دیگر علاقمندان از سایر شهرهای استان برای ثبت نام باید به دفاتر انجمن سینمای جوان و یا ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان های محل مراجعه کنند.

پس از ثبت نام آزمونی برای داوطلبان برگزار و از نفرات برتر در دوره های آموزشی برای داوری جشنواره، دعوت به عمل می یاد.

لازم به ذکر است نمایندگانی از دیگر استان های کشور نیز در ترکیب هیات داوران حضور خواهند داشت که شرایط انتخاب و گزینش آن ها نیز متعاقبا اعلام خواهد.
دبیرخانه استانی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در شهر همدان ، بلوار شهید مفتح، مجتمع فرهنگی و هنری ابن سینا قرار دارد، علاقمندان می توانند از ساعت ۹ تا ۱۲ و از ۱۶ تا ۱۹ به دبیرخانه مراجعه و یا با شماره ۲۶۴۳۸۰۱-۰۸۱۱تماس گیرند.

بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از اول تا پنجم تیر ماه در شهر همدان برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین