کد خبر: ۷۴۳۷۱
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۰:۴۹
نماینده نیشابور:

خاتمی یک سرمایه ملی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:نماینده نیشابور گقت: «میزان مشارکت در انتخابات مجلس هشتم نشان می‌دهد که مردم نسبت به سرنوشت‌شان بی‌تفاوت شده‌اند و این امر برای کشور خطرناک است و به نظرم در این شرایط که مردم بی‌تفاوت شده‌اند چهره‌هایی مثل خاتمی می‌توانند دوباره امید و نشاط را به جامعه بازگردانند».

غلامحسین مظفری نماینده نیشابور در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در خصوص بازنشستگی خاتمی گفت: «احساس می‌کنم که خاتمی یک سرمایه‌ای است برای ملت ایران و قطعا می‌تواند در تمامی صحنه ها برای کشور تاثیرگذار باشد».

وی افزود: «معتقدم خاتمی می‌تواند خیلی بیشتر از اینها در کشور تاثیرگذار باشد و بازنشستگی او در این زمان خیلی زود به نظر می‌رسد».

عضو فراکسیون اقلیت اظهار داشت: «هنوز خاتمی یک چهره محبوب در میان مردم است و اگر در انتخابات شرکت کند با اقبال عمومی مواجه خواهد شد».

وی در پایان گفت: «میزان مشارکت در انتخابات مجلس هشتم نشان می‌دهد که مردم نسبت به سرنوشت‌شان بی‌تفاوت شده‌اند و این امر برای کشور خطرناک است و به نظرم در این شرایط که مردم بی‌تفاوت شده‌اند چهره‌هایی مثل خاتمی می‌توانند دوباره امید و نشاط را به جامعه بازگردانند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین