کد خبر: ۷۴۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۵۲
نماینده قزوین:

خاتمی به در گفته است تا دیوار بشنود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ نماینده قزوین گفت: «به نظرم آقای خاتمی مساله بازنشستگی را به در گفته است تا دیوار بشوند». 

محمد علیخانی نماینده قزوین در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در خصوص بازنشستگی خاتمی گفت: «آقای خاتمی اعتقاد دارد که یک سیاستمدار دائما نباید خودش را در صحنه ببیند و برای دیگران فرصتی قائل نباشد». 

وی افزود: «به نظرم آقای خاتمی بازنشستگی را به در گفته است تا دیوار بشوند».


علیخانی اظهار داشت: «صحبت خاتمی از بازنشستگی دارای یک پیامی است برای افرادی که مادام‌العمر فکر می‌کنند که باید در قدرت باشند و هیچگونه حقی را برای دیگران قائل نباشند».

عضو فراکسیون اقلیت تصریح کرد: «خاتمی هنوز هم در میان شخصیت‌هایی که برای ریاست جمهوری مطرح هستند جز افرادی است که با اقبال مردم مواجه خواهد شد».

وی ادامه داد: «خاتمی تنها شخصیتی است که جناح حاکم نمی‌تواند او را حذف کند و به نظرم او می‌تواند از فیلترهای حکومتی عبور کند و دوباره رییس جمهور شود».

نماینده قزوین خاطرنشان کرد: «هنوز هم اقبال عمومی برای ریاست جمهوری مجدد خاتمی فراهم است و او می‌تواند بار دیگر بر مسند ریاست جمهوری بنشیند».

وی افزود: «با توجه به تجربیاتی که خاتمی در هشت سال دولت داشته است، می‌تواند در این دوره پخته‌تر عمل کند و موفق‌تر باشد».

علیخانی اظهار کرد: «گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب به دنبال این هستند که آقای خاتمی برای ریاست جمهوری دهم در صحنه انتخابات حضور داشته باشد».

وی ادامه داد: «جناح رقیب اگر مطمئن شود که خاتمی می‌آید سریعا تخریب‌هایش را بر علیه او شروع می‌کند و احتمال درست کردن فیلم های مختلف برای خاتمی زیاد است و این اقدامات تخریبی علیه خاتمی تهدیدهایی است که به او می‌گوید که اگر دوباره هوس سیاست کنی ما هم با اقدامات تخریبی به جنگت می‌آییم».

نماینده قزوین در پایان گفت: «اگر خاتمی می خواهد در صحنه انتخابات حاضر شود باید پیه همه این تهدیدها را به تنش بمالد و بعد وارد صحنه شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین