کد خبر: ۷۴۳۹۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:

برف، برق ۶۰ روستا را در بویر احمد سفلی قطع کرده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ۶۰ روستا با بیش از ۳۰۰ خانوار بدلیل بارش شدید برق و نبوده جاده دسترسی در حوزه استحفاظی بویراحمد سفلی خبر داد.
برف، برق ۶۰ روستا را در بویر احمد سفلی قطع کرده است
آفتاب‌‌نیوز :

جمال معتمدی زاده با بیان اینکه بارش برف در برخی از گردنه‌های ارتباطی روستا‌های شهرستان مارگون و دهستان زیلایی بویراحمد به بیش از ۵۰ سانتی متر رسیده است، اظهارداشت: برق ۶۰ روستا با بیش از ۳۰۰ خانوار در دهستان‌های زیلایی، سیلاب و کلوار، شبلیز و دلی گردو قطع شده است.

وی با تاکید براینکه بدلیل نبود محور‌های ارتباطی مناسب امکان دسترسی پرسنل عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد برای برقرسانی به این روستا‌ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: برای برقرسانی به این روستا‌ها نیازمند همکاری گسترده دستگاه‌های مرتبط هستیم.

معتمدی زاده از آماده باش پنج تیم عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت برای اعزام به روستا‌های برف گیر جهت تامین برق آنان خبرداد و خاطرنشان کرد: بدلیل بارش شدید برف، شبکه‌های برق بسیاری از این روستا‌ها دچار پارگی شده است.

وی گفت؛ سه تیم عملیاتی و اتفاقاتی هم اکنون در شهرستان مارگون و بخش لوداب درحال فعالیت برای تامین برق پایدار روستا‌ها و شهر‌های این مناطق بوده و هم اکنون بارش‌ها ادامه دارد.

معتمدی زاده از مشترکین برق در مناطق برف گیر خواست تا تامین برق پایدار صبوری بخرج داده و مطمئن باشند پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان تلاش خواهند کرد در کمترین زمان ممکن برق روستا‌های بی برق را تامین و پایدار کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین