کد خبر: ۷۴۳۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۸

پورمحمدی: در مورد برکناری‌ام سوال نکرده‌ام

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر کشور گفت: «به اندازه كافی آن‌قدر حرف‌هایی زده‌ایم كه به آن عمل نكرده‌ایم، اگر همان‌ها را عمل كنیم خیلی تغییر كرده‌ایم».

به گزارش ایسنا مصطفی پورمحمدی در حاشیه مراسم روز ملی شوراها در پاسخ به سوالات خبرنگاران با اشاره به سخنرانی‌اش ـ كه با هیجان نسبت به مشكلات شهرنشینی و شهرهای كشور سخن می‌گفت افزود: «همانطور كه در این جلسه دیدید، من از همان روز اول این‌گونه آمدم و این احساس هزاران بار تكرار شده است و در جاهای مختلف هم همین‌گونه عمل می‌كنم».
 
وزیر كشور در پاسخ به سوالی مبنی بر طرح منتفی شدن تغییر مسوولیتش گفت:« شما چقدر عجله دارید، این مشكل من نیست. بنای من این است كه به عنوان مسوول مجموعه وظایف خود را انجام دهم».

وی درباره وضعیت وزارت كشور پاسخ داد: «من در این مورد نه سوالی كرده‌ام و نه سوالی خواهم كرد».

خبرنگاری پرسید كه آیا احساس می‌كنید در وزارت كشور تغییر رویه و رویكرد جدیدی لازم است؟ پورمحمدی پاسخ داد: «به اندازه كافی آن‌قدر حرف‌هایی زده‌ایم كه به آن عمل نكرده‌ایم، اگر همان‌ها را عمل كنیم خیلی تغییر كرده‌ایم».

پورمحمدی هم‌چنین در پاسخ به سوالی مبنی بر انتقاد برخی از كاندیداها نسبت به شمارش آرای‌شان گفت: «حق‌شان هست شكایت كنند. همه كاندیداها و گروه‌ها این كار را بكنند. اما فكر می‌كنم كه خیلی سعی كردیم با رعایت همه حقوقی كه نیازدارند، عمل و آن‌ها را تامین كنیم».

وزیر كشور ادامه داد: «خوشحالم كه با كمترین مشكل و نقطه ضعف انتخابات را برگزار كردیم. به خصوص در دور دوم كه هرچه درخواست كردند در اختیار گذاشتیم كه دیگر محل اشكال نباشد و سوالی ایجاد نشود حالا هم اگر درخواست كنند طبق قانون حق‌شان است و شورای نگهبان می‌تواند آن‌ها را بررسی كند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین