کد خبر: ۷۴۴۰۵۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

سفره‌های یلدایی خالی از آجیل و شیرینی!

رئیس اتحادیه قنادان کرج گفت: وضعیت اقتصادی و افزایش قیمت‌های آجیل و شیرینی بر رفتار خرید مردم تاثیر بسیار زیادی گذاشته و خرید آجیل و شیرینی به حداقل رسیده است.
سفره‌های یلدایی خالی از آجیل و شیرینی!
آفتاب‌‌نیوز :

رضا امامی به قیمت‌های آجیل اشاره کرد و گفت: قیمت آجیل شب یلدا با باسلوق هر کیلو ۱۵۰ هزار تومان و بدون باسلوق ۱۸۰ هزار تومان در واحدها به فروش می‌رسد. آجیل سفارشی شب یلدا هم با باسلوق هر کیلو ۲۵۰ هزار تومان و بدون باسلوق ۲۸۰ هزار تومان است.

به گفته امامی امسال با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه شیرینی پزی به صورت سرسام آوری گران شده است قیمت شیرینی بالا است و مردم نسبت به آجیل کمتر به شیرینی روی می‌آورند.

وی به کاهش توان خرید مردم با توجه به وضعیت اقتصادی اشاره کرد و گفت: امسال در کل نسبت به سال‌های گذشته شیرینی و آجیل کمتر مورد استقبال مردم است. مردم بیشتر به فکر تامین نیازهای اولیه خود هستند و خریدهای این چنینی در حاشیه قرارگرفته است.

رئیس اتحادیه قنادان کرج در پایان به تشدید گشت‌های نظارت درایام نزدیک به شب یلدا اشاره کرد و افزود: در این ایام گشت‌های نظارت مشترک با بازرسی صمت، بهداشت و تعزیرات انجام و واحدهای متخلف جریمه می‌شوند. مردم در صورت دیدن موارد تخلف و گرانفروشی با اتحادیه قنادان با شماره ۳۲۲۶۷۸۵۷ و تعزیرات با شماره ۱۲۴ در ارتباط باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین