کد خبر: ۷۴۴۱۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

مهار کامل آتش در جنگل‌های سیاهکل و رودبار

مدیرکل منابع طبیعی گیلان، از مهار کامل حریق در رودبار به دنبال بارش باران خبر داد و گفت: حریق در منطقه اشکراب شهرستان در مهار نیرو‌های حفاظتی است.
مهار کامل آتش در جنگل‌های سیاهکل و رودبار
آفتاب‌‌نیوز :

میرحامد اختری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز آتش سوزی در دو شب گذشته در دو شهرستان سیاهکل و رودبار، اظهار کرد: عملیات اطفا از شب گذشته در جنگل های رحمت آباد و نقله بر رودبار شروع شده و نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در منطقه حضور دارند.

وی از مهار کامل حریق در رودبار به دنبال بارش باران خبر داد و افزود: در حال حاضر آتش کاملا خاموش شده است.

مدیرکل منابع طبیعی گیلان، با بیان اینکه حریق در منطقه اشکراب شهرستان در مهار نیروهای حفاظتی است، خاطرنشان کرد: به کمک نیروهای امدادی و بسیجی و مردمی حریق کاملا اطفا شده، اما به واسطه تداوم وزش باد گرم و احتمال شعله ور شدن دوباره عرصه ها، نیروها در منطقه حضور دارند.

اختری، کلیه آتش سوزی های ۷۲ ساعت گذشته را سطحی دانست و گفت: آسیب جدی به درختان بزرگ و اصلی جنگلی وارد نشده و فقط لاش برگ های موجود در کف جنگل سوخته است.

وی از برآورد مساحت حریق بعد از اطفای کامل خبر داد و اضافه کرد: از دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی و نظامی می خواهیم پیگیری مسئله باشند، زیرا محل وقوع این حریق ها قبلا هم تکرار شده و احتمال عمدی بودن آن وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین